Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i simmen. Hjelp? SK4704 var kallesignalet forresten.

Jeg fløy Nice - Oslo i PMDG 737-783, fulgte sjekklistene til punkt og prikke. Under approach til 01L måtte jeg gå rundt grunnet kraftig vinskjær. Jeg fløy mot TOMRA holding og kom etterpå inn mot 19L. ILS ville IKKE virke. Kunne ikke stille inn freq. Hjulene ville ikke ut. Hydraulic problemer?

Jeg gikk igjen rundt og fløy mot NORGO. FMC ville ikke la meg holde der, grunnet "end of route" og "no active route" msg. Jeg fløy på ATC vectors og prøvde å finne noe i emergenzy checklists, abnormal procedures. Jeg landet til slutt på 19R uten hjul. Humpet av rullebanen og stoppet til slutt på "N" hvor jeg slo av simmen for å ikke lage problemer. Kan noen hjelpe meg?

Hva skjedde?

Tusen takk til Christian Sager, var det vel (ENGM_V_APP) og Daniel Eliassen (ENGM_V_TWR) tror jeg det var. Som førte meg trygt inn. Landingen kunne ikke unngås.

Må si at de er bra trent til dette, disse gutta ""

Var litt spennende må jeg innrømme, men jeg vil vite hva som gikk feil.

737-783 LN-RPJ

Vekter:

Fuel: 18106kg

Vekt: 9756kg

ZFW: 48.7 tror jeg

Route: LFMN SID IRMAR UN853 IXILU UL47 EPL UM624 DIK UT856 ADUSU T856 NOR UM170 LBE UP615 EKERN UM852 ALS UP615 TOR STAR ENGM. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...