Ståle Andre Ustad Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hallo, er det noen her som vet hvordan jeg kan koble opp fs på LAN?? (Helst uten å bruke internett som server) Siter
Sindre Hansen Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Skrive inn IPen til den som hoster. Ikke verre enn det. Vet ikke om du trenger IP addressen til den som Hoster engang Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 eeh, noen som VET? og et spm til: Kan man bruke trådløst nettverk? Siter
Martin Schjetne Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 vel..jeg har flydd FS på trådløst nettverk...ikkeno problem...man bare hoster som om man skulle hoste på internett... tror jeg......... Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 hhehehe, så det er ingen som vet? Siter
TOS Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Eeehm.. du har fått tre gode forslag til kordan det skal gjerast no. er ikkej det godt nok? her er eit fjerde. Du hostar som i vanleg nett-game. Så søker du utan å skrive IP, eller du kan Skrive IP for at søket skal gå raskare. Thats It!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.