Martin Svarstad Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Morn forresten Jeg er hypp på litt formasjons flygning jeg. Noen som blir med? Tenkte meg nå i kveld (mandag) gjerne på fs.no MP serveren, men helst på FSFSDT (Fsinn) hvis det er mange som har mulighet til det. Da har vi både radar og bedre flyt, så det blir både lettere og morsommere. Flytype tenkte jeg i retning f14-f16 o.l., egentlig ikke noe bestemt type bare de kommer over 400 kn liksom. Hadde vært drit kult om vi ble en del folk, så kanskje det ble litt "dog fight" også Siter
Martin Svarstad Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Dette slo jo rett og slett alle forventninger Jaja, det var hvert et forsøk... Siter
sven erik johne Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 kan godt prøve meg på det,men må vel se om non fler blir med å, hehe Siter
Martin Svarstad Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Ja, blir litt bedre om vi er flere Sant det. Men jeg har funnet ut at hvis vi først skal gjøre det, så burde vi gjøre det med fsinn. Prøvde meg litt i går på fs.no MP, og det funker dårlig. Men med skikkelig utstyr (fsinn) og skikkelig planlegging tror jeg det kan bli fett!! Hvertfall om vi får til en dog fight konkurranse også, hvis det funker å lage noen regler på det. Men som sagt, vi burde være en del folk. ..Bare legger til linken til fsinn, og co-pilot her. Så kan de som vil laste ned og prøve det Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg kan kanskje være med, må jo teste fsinn Siter
Åge Storli Berg Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det er en "type" multiplayer. Man laster ned et program, installerer, og starter FS. Når man står på rullebanen, går man til et kontrollpanel, kobler til en server. FSINN oppdaterer raskere, og flyene blir mer detaljert Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Når man står på rullebanen, går man til et kontrollpanel, kobler til en server. NEI! Aldri logg på noen server når du står på rullebanen! Siter
Martin Svarstad Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Det er passe tomt på de serverene det er "lov" til å fly på med fsinn, men viktig å huske på Siter
Simen Stene Bjørke Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg melder meg med F-16! Når? Tid? Siter
Åge Storli Berg Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hvis du har lest, står det mandags kveld(altså på manda'n som var) Siter
Martin Svarstad Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Hva med i morra (lørdag)? Oppmøte kl 1900 på oslo med fsinn...? Jeg møter med f16 også tenker jeg. Og for de som er nye med fsinn; Det tar ikke lang tid å sette seg inn i systemet.Ta deg 10min i dag, så kan du det meste Hvis noen ha noen problemer med fsinn så send meg en mail sånn at vi får fiksa det før oppmøte. Hvis du har lest, står det mandags kveld(altså på manda'n som var) Det er korrekt, men det ble ikke noe særlig oppmøte så vi prøver en gang til i morgen. Det er forresten ikke noe påmelding, så de som vil kan jo bare komme. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Prøvde meg litt i stad men det var ingen andre der, er det normalt eller gjør jeg noe galt. I Chattevinduet til fe står det mitt navn og FSInn.. Jeg joiner i morgen Siter
Martin Svarstad Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Hvis du lurte på om det er normalt at man er den eneste pålogga der, så er svaret ja. Og i chat vinduet så skal det stå deg og fsinn, så du har gjort alt riktig. Jeg er forresten logga på nå, driver å leker meg litt på engm Så bare kom innom hvis det var noe mer.. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Logga på i stad men jeg så ingen der (var ved gardermoen). Siter
Lars Rune Kjellberg Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg prøvde å logge meg på i sta, men fikk ikke dette til. Noen som har en rask innføring i dette FSInn?? Hvilken server, chat osv..? Kan man koble opp med Teamspeak? Siter
Martin Svarstad Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Ja, sorry Erlend. Skulle sagt ifra, men fikk litt kort varsel på fotball kamp i særp, så jeg måtte bare skru av. Men vi snakkes i morgen. Har trening kl 2 til 4 eller no, men kan hende vi kan få til noe før kl 19. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Greit det Jeg skal gjøre alt jeg kan for å komme kl. 19. Mulig jeg tester litt før for å sjekke fps osv. Siter
Martin Svarstad Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Tror dere vi kan flytte oppmøte en eller to timer fram? Jeg har veldig store problemer med å møte opp kl 1900. Har egentlig bursdag på mandag, men det kommer noen folk idag (ingen sa noe til meg), men jeg tipper de er ute innen åtte, kanskje halv ni... Ellers kan jo dere andre bare starte, så kommer jeg når jeg kommer. (Søren eller ass, hadde virkelig gleda meg til dette... ) Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Kan altids prøve å komme inn i 17-tiden Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Prøvde i stad men jeg får CTD hele tida Skal spise pizza i kveld men jeg logger nok på i kveld når jeg har tid og fs ikke crasher Siter
Martin Svarstad Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Jeg tenkte egentlig på nærmere 20.00 eller 20.30..? Siter
Stian Kolrud Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 jeg hadde det problemet med at fs krasjer, men da brae reintsallerte jeg windows så gikk det fint. man kan jo foramere og da. Siter
Martin Svarstad Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Si ifra hvis dere logger dere på isåfall, så tar vi det etterhvert som vi får tid. Jeg kan ihvertfall sitte til halv 12, så om det blir litt seint funker fett får meg. Men når dere logger dere på, husk å trykke på FSFDT i menyen, ellers er dere ikke logga på noen server. Og dere syns ikke på serveinfo. Men nå begynner jeg å bli litt hypp på dette ass. Fett om vi får det til. Siter
Martin Svarstad Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Da er jeg online!!! Blir sittende til elleve tenker jeg.. EDIT: Har lagd en egen kanal på teamspeak, skriv www.mcdu.com på server adress, og fsfdtfsinn på password, så heter kanalen Fs-Norway. Forresten, sitter kanksje en halv time til hvis det ikke kommer noen. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Er online jeg og nå, men jeg kan ikke se deg.. Det var en som kom men forsvant fort, så ikke navnet. Siter
Martin Svarstad Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Vet ikke hvor du ble av Erlend, så det ble litt mer Fsnet testing på meg Fant ut at Fanda dash8 ikke funker helt, så den er strøket av lista Ellers fant jeg ut, igjen, at dette er et strålende produkt. Utrolig morsomt å se på andre piloter fly, fra cockpit view Siter
Gjest Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 kan dette benyttes på en lan uten internett tilgang også? Siter
Sondre Aabø Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Er på gardermoen nå, noen som vil fly formasjon F-16 ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.