Truls Meek Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Tenkte å prøve meg på multiplayer for første gang i kveld. Har lest hva som kreves på flightsim.no for å gjøre dette. Har lastet ned dirext9, og lagt inn ip adressen som beskrevet. Når jeg tryjjer search skjer det ingenting... Har flightsim 2002. Noen som kan hjelpe meg litt på vei om noen skjønner hva jeg gjør feil? Truls Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Trykk på Multiplayer til venstre på forsiden. Der står det hva du må gjøre når du bruker FS2002. Du må åpne noen flere porter. Siter
Truls Meek Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Tror jeg har gjort det som er beskrevet for å komme inn. Har lagt inn ip adressen, og når jeg søker på denne kommer FlightSim.no multiplayer opp. Når jeg trykker "join" så låser hele maskinen seg.. Truls Siter
Truls Meek Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Skaff fs 2004! Tror det er på tide ja Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.