Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Når vi først snakker om Airbus, noen som vet om en My travel paint til PSS??

Skrevet
  • Forfatter

En gutt på 15 får cockpit-tur (med noe flyvning?) i en airbus fra bergen til oslo + prøve en av norges største flysimulatorer etter at hans mor tilslutt kjørte berg-og-dalbane i Køben.

Correct me if I'm wrong...

Skrevet
  Sitat
Kan noen være så snill å fortelle meg hva jeg har godt glipp av?

Det var en 15-åring som fikk en klappseteturi Airbus, ENBR-ENGM og en tur i Norges største simulator. For å få den turen måtte moren ta tre berg-og-dalbaner i København.

Jeg hadde satt mutter'n opp i hva som helst for en sånn tur ""

EDIT: Audun kom visst først.

Skrevet
  Sitat
Kan noen være så snill å fortelle meg hva jeg har godt glipp av?

Det er Wilborn`s nye programm "Jeg gjør hva som helst" at en flyintressert fikk seg en tur i cockpiten og i simulator, etter at hans mor klarte oppdraget sitt. ""

Han var heldig med den ""

Skrevet
  Sitat
Airbus fra Bergen til Oslo?? Den var ny...

Det var det jeg reagerte på også.

Litt tidig reklame for serien.

"Jeg gjør hva som helst, med Frittjof Wilborn" Eller hvordan navnet staves. ""

Skrevet

Ehh Fritjof sa "en stor Airbus fra Bergen til Gardermoen" "" Da blir det vel en av disse da 330, 340 eller kansje 380.

Kjell

Skrevet

Hmm, når jeg nå gikk inn på Kaffekroken og så kun tittelen på dette innlegget "Jeg gjør hva som helst" - så tenkte jeg i disse baner: hjelpe meg, nå er det en eller annen som har fått så store problemer med og få noe til å funke i FS2004 eller maskina, at han virkelig er kjempedesperat!!

He he, skjønte jo fort imidlertid at det var noe HELT annet det var snakk om ja (ble nesten litt skuffet, men bare nesten)... ""

Skrevet

Kan jo være at et eller annet charterselskap skal på en eller annen form service på Gardermoen og at han får sitte på med dem. """"""

Uansett, hvis du ser på dette forumet så meld deg inn!!! ""

Skrevet

Ja da har gutten vert ute å fløyet! Men noen diger Airbus var det ikke! Han fikk Cocpitt tur i B736. Og tok en flight i B737NG simmen til SAS! Landinga han tok på Bardufoss så meget bra ut den.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …