Joachim Skjønberg Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hei, bare noen spørsmål. Er det mulig å file FP uten å dette ut på skrivebordet mens du gjør det? Det skjer med meg i allefall, det samme med connecting. I "Suffix" på FP, hva skriver man der? På forhånd tusen takk! Siter
Martin Svarstad Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Tror nesten du må vente et par uker til (*Bukker*) Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 SB3 du tenker på? Jeje... Siter
T. Paulsen Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Det er vel pga at du er i fullscreen når du gjør det ville jeg tro. Da vil dette skje. Siter
Martin Svarstad Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Ja btw, er det bare hos meg det blir helt elendig graffik når jeg ikke flyr i fullscreen mode? Det er så mange steder jeg har hørt om å ikke fly med det, og det har aldri vært aktuelt for meg engang... Og Joachim, det var det jeg mente ja. Det er mye som blir bedre når det kommer. Det blir nok da mye lettere, og mye morsommere å fly på VATSIM. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.