Ole Dahl Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har forstått det sånn at jeg trenger SquawkBox for å kunne kummunisere med tårnet når jeg flyr online. Kan noen gi meg noen tips her om hvordan: - dette fungerer - skal SquawkBox kombineres med andre programmer - må jeg registrere meg noen plass Setter stor pris på litt hjelp !! Ole Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Du trenger jo SBR, SB Relay, for å koble på... og AVC er jo selvsagt et must. Advanced Voice Client, (snakkeprogram). Vel, hvordan det fungerer? Hm...du bruker jo SB for å logge av/på...logge på en ATC freq...file FP kan du gjøre der osv. Hvis du kan formulere spørsmålet ditt litt annerledes? Siter
Martin Svarstad Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Du burde lese litt på vatsim.net, der står alt du trenger å vite. (...og man bukker vel bare hvis man får ros på en eller annen måte..? , ikke når man skal takke får hjelp ) Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hehehe, av alle ting man kan henge seg opp i, Martin? Nei, takker og bukker ofte jeg, når jeg får hjelp. Back to topic: Det finnes også en del nyttige manualer, en av dem som hjalp meg igang med VATSIM var denne http://www.fsnordic.net/article/article_view.php?ID=55 Takker og bukker, til de som hjalp meg igang Siter
Martin Svarstad Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Det ække no bukke-fest heller da? Neida bare tuller med ræ'. Bukk så mye du vil du,..skal ikke være den som holder deg nede Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hehe, snilt av deg det. Du har humoren i behold? Snakk om å spore av topic Siter
Martin Svarstad Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Tror vi fikk fram det viktigste nå ja Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.