Gert Andreas Barring Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Når man går inn på server'n sår det at man skal oppføre seg ordentlig eller så tar de IP'n og kicker deg for livet... Med telenor bredbånd skifter de IP hver gang man kommer inn på nettet....... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ja, desverre. Noen grunn til at du poster dette? Prøver du å oppfordre folk med telenor til å drive [*********] inne på mp? Sist på fredag ble jeg plaga av en gjeng f-16 piloter på min tur over dammen, fikk de kicka, men siden de hadde telenor kommer de nok ganske snart tilbake. Sorry vis dere syns jeg er usaklig, men har irritert meg lenge. VNAS serveren var nede ei stund, fløy derfor på fs.no serveren. Holder meg unna fs.no når jeg kan for tida, for mange useriøse "hvor-skal-jeg-trykke-for-å-skyte-raketter" piloter der nå. Savner tiden da vi var den samme gamle gjengen som fløy sammen rundt hele verden... Holdt meg en stund til Vatsim, men SB har takka for seg. Prøvd å reinstallere, men neida. Får vel holde ut til den gangen SB3 kommer, eventuelt fly på IVAO til SB kommer Siter
Magnus Wiik Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg håper at jagerpiloter som ikke forstyrrer andres aktivitet ikke blir banna, uansett hvor urolig de oppfører seg.. Det er tross alt ganske morsomt å fly [*********] rundt sammen med noen, bare man respekterer de andre som flyr på serveren. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 Neinei jeg driver ikke med sånn "herverk" av serveren, men det er jo et problem.... Har en kamerat som benytter den sjansen... Siter
Marius Sparby Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Heh, hvorfor er jeg ikke forundra over enkelte drittunger som synes det er utrolig morsomt å ødelegge for andre på MP-serveren. Men det finnes en veldig enkel løsning på det problemet: Bann et helt Class C-nett. da blir det rimelig fort stille. Problemet med den løsningen er at det også rammer andre som ikke har gjort noe annet enn å fly uten å plage andre. Men hvis det er det som må til for å få drittungene vekk: kjør på. Synd det ikke finnes noen mulighet med brukernavn/passord til MP-serveren. Enda mer synd at det muligens er det som må til for at disse faens hottentottene slutter å ødelegge for andre. Menmen. Hva kan man forvente av drittunger? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Etter at jeg gikk over til VATSIM har jeg vært inne på MP og lekt med F-16 et par ganger. Men jeg har ikke innvolvert andre fly. Går helt fint å ha det morro med en jager uten å ødelegge for han som krysser atlanteren. Siter
Johnny Svensson Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Synd det ikke finnes noen mulighet med brukernavn/passord til MP-serveren. Enda mer synd at det muligens er det som må til for at disse faens hottentottene slutter å ødelegge for andre. Menmen. Hva kan man forvente av drittunger? Tror ikke det er umulig.Flere av serverene jeg flyr på for tida er med passord. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hva med å slenge i gang brukernavn og passord? De som ønsker å fly på mp serveren kontakter Dag. Blir mer arbeid på Dag, men han slipper utallige e-poster om folk som ødelegger for alle andre. Muligvis kan han få det fortsatt, men da er det enkelt å sperre folk, selv om de har telenor internett. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Hva med å slenge i gang brukernavn og passord? De som ønsker å fly på mp serveren kontakter Dag. Blir mer arbeid på Dag, men han slipper utallige e-poster om folk som ødelegger for alle andre. Muligvis kan han få det fortsatt, men da er det enkelt å sperre folk, selv om de har telenor internett. Hvorfor ikke bruke samme brukernavn og passord som denne denne siden?? Da hadde man hatt full kontroll! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Eller en innmeldingside der man får en ID man bruker på serveren. Man registrerer seg med navn, adresse, mail osv. Siter
Dag Johansen Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Det går nok ikke. Serveren har bare ett sett brukernavn/passord. Om man deler dette ut til de som er interessert vil det nok spre seg til de vi ikke ønsker der inne fortere enn noen kan håpe. Siter
Martin Svarstad Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Hvor ofte kan du bytte passord? Eller blir det for mye jobb.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.