Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, desverre. Noen grunn til at du poster dette? Prøver du å oppfordre folk med telenor til å drive [*********] inne på mp? Sist på fredag ble jeg plaga av en gjeng f-16 piloter på min tur over dammen, fikk de kicka, men siden de hadde telenor kommer de nok ganske snart tilbake.

Sorry vis dere syns jeg er usaklig, men har irritert meg lenge. VNAS serveren var nede ei stund, fløy derfor på fs.no serveren. Holder meg unna fs.no når jeg kan for tida, for mange useriøse "hvor-skal-jeg-trykke-for-å-skyte-raketter" piloter der nå. Savner tiden da vi var den samme gamle gjengen som fløy sammen rundt hele verden... Holdt meg en stund til Vatsim, men SB har takka for seg. Prøvd å reinstallere, men neida. Får vel holde ut til den gangen SB3 kommer, eventuelt fly på IVAO til SB kommer ""

Skrevet

Jeg håper at jagerpiloter som ikke forstyrrer andres aktivitet ikke blir banna, uansett hvor urolig de oppfører seg..

Det er tross alt ganske morsomt å fly [*********] rundt sammen med noen, bare man respekterer de andre som flyr på serveren.

Skrevet

Heh, hvorfor er jeg ikke forundra over enkelte drittunger som synes det er utrolig morsomt å ødelegge for andre på MP-serveren.

Men det finnes en veldig enkel løsning på det problemet: Bann et helt Class C-nett. da blir det rimelig fort stille.

Problemet med den løsningen er at det også rammer andre som ikke har gjort noe annet enn å fly uten å plage andre. Men hvis det er det som må til for å få drittungene vekk: kjør på.

Synd det ikke finnes noen mulighet med brukernavn/passord til MP-serveren. Enda mer synd at det muligens er det som må til for at disse faens hottentottene slutter å ødelegge for andre. Menmen. Hva kan man forvente av drittunger? ""

Skrevet

Synd det ikke finnes noen mulighet med brukernavn/passord til MP-serveren. Enda mer synd at det muligens er det som må til for at disse faens hottentottene slutter å ødelegge for andre. Menmen. Hva kan man forvente av drittunger? ""

Tror ikke det er umulig.Flere av serverene jeg flyr på for tida er med passord.

Skrevet

Hva med å slenge i gang brukernavn og passord? De som ønsker å fly på mp serveren kontakter Dag. Blir mer arbeid på Dag, men han slipper utallige e-poster om folk som ødelegger for alle andre. Muligvis kan han få det fortsatt, men da er det enkelt å sperre folk, selv om de har telenor internett.

Skrevet

Hva med å slenge i gang brukernavn og passord? De som ønsker å fly på mp serveren kontakter Dag. Blir mer arbeid på Dag, men han slipper utallige e-poster om folk som ødelegger for alle andre. Muligvis kan han få det fortsatt, men da er det enkelt å sperre folk, selv om de har telenor internett.

Hvorfor ikke bruke samme brukernavn og passord som denne denne siden??

Da hadde man hatt full kontroll!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...