Skrevet 1. mars 2005 19 år Ser ut som det blir et nytt flystevne på Bardufoss slik som i 1998. Les mer her
Skrevet 1. mars 2005 19 år Jeg kommer.... som jeg også gjorde i 98... Burde vi ikke få til et eller annet med simulatoren? Er det noen som har kontakter innen "stevnestyret"?
Skrevet 1. mars 2005 19 år Burde vi ikke få til et eller annet med simulatoren? Ole Jørgen! Det burde vi så absolutt gjøre, Vist det ikke er så alt for mange som vil ta den jobben, kan jeg kontakte de å høre hva de sier til en FS stand der under flystevnet.
Skrevet 2. mars 2005 19 år Hadde vært flott om alle de som skal kunne ha møtt opp ved en spesiell stand eller lage en "FS stand", kunne ha vært hyggelig å få møte en del folk som man snakker med og ikke bare snakke med de via msn o.l
Skrevet 2. mars 2005 19 år Hadde vært flott om alle de som skal kunne ha møtt opp ved en spesiell stand eller lage en "FS stand", kunne ha vært hyggelig å få møte en del folk som man snakker med og ikke bare snakke med de via msn o.l Jeg jobber med akkurat dette
Skrevet 2. mars 2005 19 år Om noen husker helt tilbake til 94 va det dobbelt så tøft som i 98:) Det e på tide me et nytt flystevne i bardufoss, litt synd att dem ikke klare å få til et stort et, får vell dra til danmark i tillegg.
Skrevet 3. mars 2005 19 år Hva og hvem er det som kommer dit da? Det er vel ikke helt klart enda. Det blir ihvertfall ikke Tricolores som i '98.
Skrevet 3. mars 2005 19 år Jeg var selvfølgelig også der i 98' siden jeg da bodde der og det var ett bra stevne. Ser fram til dette også! Siden jeg er utflytta Bardufoss Gutt må jeg selvfølgelig møte opp!
Skrevet 3. mars 2005 19 år Forfatter Hva og hvem er det som kommer dit da? Det er vel ikke helt klart enda. Det blir ihvertfall ikke Tricolores som i '98. Var Tricolores der i '98 ? Kan ikke huske det, men husker at det stevnet var konge.
Skrevet 3. mars 2005 19 år Det er vel ikke helt klart enda. Det blir ihvertfall ikke Tricolores som i '98. Var Tricolores der i '98 ? Kan ikke huske det, men husker at det stevnet var konge. Jepp. Samme her. Kongene av showet var Hercules og Starfighter!!
Skrevet 4. mars 2005 19 år Noen som vet litt mer eksakt når dette skal gjennomføres? Hvis jeg klarer meg hadde det vært ypperlig om stevnet hadde funnet sted noen dager før den 22. juni...
Skrevet 4. mars 2005 19 år Sindre: Om dette er det beryktede Midnight Sun Airshow jeg har hørt om vet et par tidligere anledninger på diverse diskusjonsfora så er det noen dager etter gradueringen din!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.