Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Burde vi ikke få til et eller annet med simulatoren?

Ole Jørgen! Det burde vi så absolutt gjøre, Vist det ikke er så alt for mange som vil ta den jobben, kan jeg kontakte de å høre hva de sier til en FS stand der under flystevnet.

Skrevet

Hadde vært flott om alle de som skal kunne ha møtt opp ved en spesiell stand eller lage en "FS stand", kunne ha vært hyggelig å få møte en del folk som man snakker med og ikke bare snakke med de via msn o.l ""

Skrevet

Hadde vært flott om alle de som skal kunne ha møtt opp ved en spesiell stand eller lage en "FS stand", kunne ha vært hyggelig å få møte en del folk som man snakker med og ikke bare snakke med de via msn o.l

Jeg jobber med akkurat dette ""

Skrevet

Om noen husker helt tilbake til 94 va det dobbelt så tøft som i 98:) Det e på tide me et nytt flystevne i bardufoss, litt synd att dem ikke klare å få til et stort et, får vell dra til danmark i tillegg.

Skrevet

Jeg var selvfølgelig også der i 98' siden jeg da bodde der og det var ett bra stevne.

Ser fram til dette også! Siden jeg er utflytta Bardufoss Gutt må jeg selvfølgelig møte opp!

Skrevet
  • Forfatter
Hva og hvem er det som kommer dit da?

Det er vel ikke helt klart enda. Det blir ihvertfall ikke Tricolores som i '98. ""

Var Tricolores der i '98 ? Kan ikke huske det, men husker at det stevnet var konge.
Skrevet
Det er vel ikke helt klart enda. Det blir ihvertfall ikke Tricolores som i '98. ""
Var Tricolores der i '98 ? Kan ikke huske det, men husker at det stevnet var konge.

Jepp. Samme her.

Kongene av showet var Hercules og Starfighter!!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …