Skrevet 28. februar 2005 19 år Nokon som såg TV2 nyhetene i dag om den nye norske flyprodusenten? Er det nokon som veit kor langt dei er komne med dette prosjektet og evnt. link? Og sist, men ikkje minst, er det nokon som trur dette flyet kanskje dukkar opp i MSFS?
Skrevet 28. februar 2005 19 år Norsk flyprodusent? Er det TV2 som har sluppet Aprilspøken en mnd før tida i år eller?
Skrevet 28. februar 2005 19 år Er noen grundere som holder på å utvikle fly laget av aluminium og hvis alt går etter planen skal det første være på vingene om et par-tre år. Hvis jeg ikke husker helt feil...
Skrevet 28. februar 2005 19 år Forfatter http://www.aeriton.com/index.html Ikkje så mykje info enno ser det ut til
Skrevet 28. februar 2005 19 år Forfatter Er noen grundere som holder på å utvikle fly laget av aluminium og hvis alt går etter planen skal det første være på vingene om et par-tre år. Hvis jeg ikke husker helt feil... På TV2 sa dei at det skulle lagast av kompositt materiale og difor kom det til å bli veldig lett.
Skrevet 28. februar 2005 19 år Vi får bare håpe at flydesignet er bedre en stavekontrollen på websiden JT
Skrevet 1. mars 2005 19 år Her finner dere litt mere info om dette! http://www.hangar.no/modules.php?name=News&file=article&sid=202
Skrevet 1. mars 2005 19 år leste artikkelen fra hangar.no, hvor det står : ...Det første norsk produserte flyet siden 40-tallet ... Ble litt nyskjerrig på hva vi lagde på 40-tallet.. Ikke si at vi produserte Messerschmitts og Focke-Wulfs her i norge..
Skrevet 1. mars 2005 19 år tror vi hadde tiger-moth fabrikk på kjeller men den la vel ned på begynnelsen av 30 tallet tror jeg... kan nok ha feil så noen som vet bør nok rette på meg
Skrevet 1. mars 2005 19 år tror vi hadde tiger-moth fabrikk på kjeller men den la vel ned på begynnelsen av 30 tallet tror jeg... kan nok ha feil så noen som vet bør nok rette på meg Nei, du er faktisk inne på noe der, Fredrik. Så vidt jeg kan huske ble rundt 40 stk. Tiger Moth lisensbygget på Kjeller i perioden 1933 til 1937.
Skrevet 1. mars 2005 19 år Uansett så er jo påstanden feil, siden det har vært produsert mikrofly her i landet i flere år...
Skrevet 1. mars 2005 19 år Teknisk ukeblad hadde en liten artikkel om dette tidligere i vinter. Den er tilgjengelig her
Skrevet 1. mars 2005 19 år Vi får bare håpe at flydesignet er bedre en stavekontrollen på websiden den der fikk meg til å le fordi at du skrev feil! "Flydesignet er bedre ENN stavekontrollen"
Skrevet 1. mars 2005 19 år Vi får bare håpe at flydesignet er bedre en stavekontrollen på websiden den der fikk meg til å le fordi at du skrev feil! "Flydesignet er bedre ENN stavekontrollen" Sier du... " Den der fikk meg til..."
Skrevet 1. mars 2005 19 år den der fikk meg til å le fordi at du skrev feil! "Flydesignet er bedre ENN stavekontrollen" Tja, dette er nå tross alt et forum og ikke en hjemmeside til en, i utgangspunktet, seriøs flyprodusent. Er helt enig med Jan-Thore, måten ting ble formulert på, i tillegg til skrivefeilene, virket ikke overbevisende profesjonelt. Men man kan selvfølgelig håpe...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.