Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vell jeg vet ikke hvordan men har sett på komplett at de har 7",8" og 15" i touchscreen og ettersom at ASRC har "mutiple monitors" der VSCS kommer opp i den andre skjermen så tenkte jeg med en touchscreen så slapp man og bruke musa til og trykke på de forskjellige frekvensene.

Skrevet
vell jeg vet ikke hvordan men har sett på komplett at de har 7",8" og 15" i touchscreen og ettersom at ASRC har "mutiple monitors" der VSCS kommer opp i den andre skjermen så tenkte jeg med en touchscreen så slapp man og bruke musa til og trykke på de forskjellige frekvensene.

Kan du fortelle meg hvor du har funnet denne versjonen, eller hvordan du gjør det? Har prøvd to skjermer, men neeeida, fikk ikke opp noe eget VSCS-bilde på den ene skjermen ""

Skrevet

Høres ut som aldeles utrolig idè Jonas!

Det skulle vell ikke være umulig, noen som har peiling på dette?

Hvor mye koster en sånn Touch screen skjerm?

Skrevet
ASRC og VSCS? Hva er det?

Beklager min uvitenhet, men jeg vet en del om interfacing, men kan ikke si noe glupt om dette før jeg vet hva det betyr.

ASRC er programmet de som sitter ATC på VATSIM benytter, inni det programmet kan man åpne en slags meny (ligner ganske så mye på det systemet de har på ENGM, nylig fått i ENBD osv...) hvor du styrer alt av komunikasjon, telfon, hvilke frekvenser du skal lytte på, sende på osv..

Dette er i samme programmet, og liksom ikke noe nytt vindu man åpner, så blir vel kanskje vanskelig med interfacing, vet ikke helt?

Skrevet

med versjon 1.1 følger det med en liten manual der det står hva som er nytt. En av finessene er at man kan ha to skjermer og ifølge den manualen står det av vscs vil dukke opp i en av skjermene...

8" koster 3000kr og 15" 4000kr...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...