Jonas Mindt-Soot Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 har sitti og lekt litt med en idè nå. Tror dere det går ann og kjøpe en lite touchskjerm og la VSCS være i den? da slipper man å bruke musa til og skifte kanal og div.Rett og slett enklere Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 hmm, mener du en PocketPC? isåfall, tell me how Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 vell jeg vet ikke hvordan men har sett på komplett at de har 7",8" og 15" i touchscreen og ettersom at ASRC har "mutiple monitors" der VSCS kommer opp i den andre skjermen så tenkte jeg med en touchscreen så slapp man og bruke musa til og trykke på de forskjellige frekvensene. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 ok, hadde vært kjekt iaffal Siter
Stig Sandnes Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 vell jeg vet ikke hvordan men har sett på komplett at de har 7",8" og 15" i touchscreen og ettersom at ASRC har "mutiple monitors" der VSCS kommer opp i den andre skjermen så tenkte jeg med en touchscreen så slapp man og bruke musa til og trykke på de forskjellige frekvensene. Kan du fortelle meg hvor du har funnet denne versjonen, eller hvordan du gjør det? Har prøvd to skjermer, men neeeida, fikk ikke opp noe eget VSCS-bilde på den ene skjermen Siter
O85_ Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Høres ut som aldeles utrolig idè Jonas! Det skulle vell ikke være umulig, noen som har peiling på dette? Hvor mye koster en sånn Touch screen skjerm? Siter
Morten Haughom Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 ASRC og VSCS? Hva er det? Beklager min uvitenhet, men jeg vet en del om interfacing, men kan ikke si noe glupt om dette før jeg vet hva det betyr. Siter
Stig Sandnes Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 ASRC og VSCS? Hva er det? Beklager min uvitenhet, men jeg vet en del om interfacing, men kan ikke si noe glupt om dette før jeg vet hva det betyr. ASRC er programmet de som sitter ATC på VATSIM benytter, inni det programmet kan man åpne en slags meny (ligner ganske så mye på det systemet de har på ENGM, nylig fått i ENBD osv...) hvor du styrer alt av komunikasjon, telfon, hvilke frekvenser du skal lytte på, sende på osv.. Dette er i samme programmet, og liksom ikke noe nytt vindu man åpner, så blir vel kanskje vanskelig med interfacing, vet ikke helt? Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 med versjon 1.1 følger det med en liten manual der det står hva som er nytt. En av finessene er at man kan ha to skjermer og ifølge den manualen står det av vscs vil dukke opp i en av skjermene... 8" koster 3000kr og 15" 4000kr... Siter
Stig Sandnes Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Den manualen må være liten, for jeg har aldri sett egen manual for 1.1, kun 1.0 Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 manual og manual.... hvis du går på start og klikker deg opp til asrc så skal det være tre ting du kan trykke på. En av de heter quickstart guide for 1.0 users Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 inne på asrc skriver man kommandoen .vscs da vil vscs komme opp i ett eget vindu og man kan dra den over til en annen skjerm... Siter
Stig Sandnes Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jau, og hvem tenker på 1.0 quick start når man bruker v1.1 Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 vel... det er en guide for overgangen mellom 1.0 og 1.1 Tror dere at servinfo også går ann og bruke på touch skjermen? hvis dette går så vet jeg hva sparepengene skal gå til Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Sorry for å ta opp på nytt..men så litt praktisk ut å gjøre dette da. Så kan man ha Servinfo der? EDIT: Og kan man bruke det i nettverk? dvs. VSCS panelet på f.eks laptopen og ASRC på stasjonær-pcen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.