Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nok ikke det blir 330 fra regionflyplassene.

En 330 vil kunne ta rundt regnet 300 passasjerer. Dessuten kan den fint fly direkte til Phuket, og trenger ikke mellomlanding i Emiratene.

Too bad though.

Skrevet
Tror nok ikke det blir 330 fra regionflyplassene.

En 330 vil kunne ta rundt regnet 300 passasjerer. Dessuten kan den fint fly direkte til Phuket, og trenger ikke mellomlanding i Emiratene.

Too bad though.

 

tja

 

Flygningene vil bli gjennomført med Ving og Sagas eget flyselskap, MyTravel Airways. Det vil bli flydd med store Airbus-maskiner, som har en kapasitet på 360 og 408 passasjerer

 

rekker egentlig 330'en helt ned til phuket i en fei? gjorde ikke det ifølge fs iallefall ""

Skrevet
Tror nok ikke det blir 330 fra regionflyplassene.

En 330 vil kunne ta rundt regnet 300 passasjerer. Dessuten kan den fint fly direkte til Phuket, og trenger ikke mellomlanding i Emiratene.

Too bad though.

 

Tror det nok blir med A330. MyTravel har jo bare A321 og A320 til mellomdistanse-flygninger og tror neppe de vil bruke de til langdistanse. Du sier at A330 ville fløyet direkte, men MyTravel flyr jo A330 til Phuket fra OSL via Sharjah.

Skrevet
Tror nok ikke det blir 330 fra regionflyplassene.

En 330 vil kunne ta rundt regnet 300 passasjerer. Dessuten kan den fint fly direkte til Phuket, og trenger ikke mellomlanding i Emiratene.

Too bad though.

 

MYT sine A330-200 kan ta 360Pax og A330-300 kan ta 405/408Pax.

 

De kan fly:

 

A330-200: 10000km (i følge siden dems)

A330-300: 8000km (i følge siden dems)

 

Og en flight Oslo-Phuket er ca 9400km, Bodø-Phuket ca 9770km

 

Det varieres også etter hva jeg vet med bruk av enten -200 og -300 på denne ruten, så derfor har de som rutine å mellom lande, uansett hvilken av maskinene de bruker "", Samt at pax får strekt på bena..

Skrevet

 

MYT sine A330-200 kan ta 360Pax og A330-300 kan ta 405/408Pax.

 

De kan fly:

 

A330-200: 10000km (i følge siden dems)

A330-300: 8000km (i følge siden dems)

 

Og en flight Oslo-Phuket er ca 9400km, Bodø-Phuket ca 9770km

 

Det varieres også etter hva jeg vet med bruk av enten -200 og -300 på denne ruten, så derfor har de som rutine å mellom lande, uansett hvilken av maskinene de bruker "", Samt at pax får strekt på bena..

Dette er riktig,vi mellom lander i Sharjah og bytter crew,(Teknisk mellom landing) og fortsetter så til Bangkok eller Phuket.

Hver vinter så bytter vi ut våre 330-300 med 330-200 fra MyTravel UK og bruker de på Kanariøyene og Longhaul flyvninger.

Reg nr :

G-OMYT

G-MLJL

OY-VKF

Alle disse har 360 seter hvorav 49 i Royal class og alle setene har en egen LCD skjerm slik at hver enkelt passasjer kan velge mellom 9 filmer+kamera og airshow.

GOD TUR.

Skrevet
Tror nok ikke det blir 330 fra regionflyplassene.

 

Feil!.

I tillegg til det Jan har bekreftet ovenfor, så kan

man på denne siden lese svart på hvitt, fra MyTravel sin side - at de vil benytte A330 fra regionflyplassene:

 

http://www.boarding.no/art.asp?id=15458

 

 

Sitat:

 

"Flygningene vil bli gjennomført med Ving og Sagas eget flyselskap, MyTravel Airways. Det vil bli flydd med store Airbus-maskiner, som har en kapasitet på 360 og 408 passasjerer."

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...