Magnus Wiik Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 denne feilmeldinga er svært ofte å se på MP-serveren, og det irriterer noe grusomt at man ikke kommer inn etter en del planlegging, som det av og til blir når man skal ut og fly. I dag skulle jeg og William Frich ut og fly fra Rygge til Øian, flyplassen ved Meråker, men ingen av oss kom oss inn på verken MPen her eller vnas sin. Er det noe vi kan gjøre med dette? (jaja, feilmeldinga er ikke helt korrekt sitert, men dere forstår hva jeg mener?) Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Er det noe vi kan gjøre med dette? Ja, dere kan fly på FSInn. Sjelden vi opplever slike ting der og får i tillegg bonuser bl.a. i form av "virkelig" vær . Siter
Espen Furfjord Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Er vel ikke verre enn at en av dere åpner en multiplayer-session ? Så er dere i lufta uavhengig av andre system Kan er bruke FSInn på FS.no sin MP? GG Skulle det være noe poeng da? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Kan er bruke FSInn på FS.no sin MP? GG Skulle det være noe poeng da? Kjappere oppdateringstid på andre fly? Siter
Martin Svarstad Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvorfor skulle det ikke være noe poeng?? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Tror fsinn bruker en egen server.. Siter
Martin Svarstad Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Det er korrekt, tror dem har kalt den FSFDT, men hvis man flyr på flightsim.no sin MP med fsinn, får man både bra kvalitet og man treffer de menneskene man kjenner og vil møte... Så jeg ser ingen grunn til ikke å gjøre det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.