Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hadde en notis på infoteksten tl serveren vært en ida? "Uakseptabel oppførstel aksepteres ikke" eller noe. hehe den setningen sier seg vel kanskje selv Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det hadde vært lurt, men hvem leser vel infoen? Kanskje det bør stå der du kobler til? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det var der jeg mente, i ruten på høyre side i mp-menyen i fs Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hei Helt enig.. Er _enormt_ mange idioter i kamulflasje på FS.No sin server om dagen. VAR greiere i "gamle dager" da det var ett godt miljø, samt mange man kunne lære av... Nå er det bare "skitunger" som flyr, og de lager mer en nok bråk for oss som prøver og fly litt seriøst.. Har ikke tall over hvor mange _idiioter_ har sabortert strøkne finaler pga de står bom på rwy.... Nei, da bedre andre servere, litt trist, men ett faktum.. FLyr en del Vatsim også, men da først og fremst "innaskjærs" her hjemme i Norge... Hilsen Oddvar VNAS325 Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Har mange minner fra "gamle dager" ja Det var trivelig det... nå er VATSIM eneste utvei hvis du vil fly seriøst, jeg er glad jeg har flydd der lenge nå. Er faktisk, selvom mange har fått feil inntrykk, et trivelig miljø der også. Siter
Knut Einar Sylte Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Blir for teit å nekte jagerfly inne på serveren. For de som er kjent med nord Norge, og for den saks skyld andre deler av landet, vet at Jagerfly er en naturlig del av flytrafikken her på berget. Ikke en dag uten at F16 opererer blandt sivil trafikk. MEN klart man må ha folkeskikk, bruke hodet! I VFR gjelder se og bli sett, men trenger ikke å fly kamikaze heller.. Siter
Thomas Svart Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=421162&an=0&page=1#421162 samme problem her.. men vi gør noget ved et. Blacklisted Multiplayers. LN-GLI. Danny. Dannyboy. Fontier Unnamed Pilot. Erlend_halvorsen. Ninja. Pilot. LoL. SG. CAPT. Capt. DK. CFV109 the flying eel. Jerry vi banned, på navn og ip Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Går det ikke an å ha av krasj-modus? Da ville det jo blitt umulig for villstyringer å krasje i andre på serveren. Siter
Oddmund Karlsen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Burde kunne være mulig å bruke den styrke realisme som man ønsker uten å få flighten ødelagt. En annen ting er at en god del etterhvert har begynt å bruke et program som heter FsPassenger,da kan man ikke ta bort krasj pga det er en del av programmet(er på uansett hvor mye du skrur det av i fs) Siter
Thomas Svart Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 man kan godt deaktivere crash i FsP, i config/more options. men er helt enig og gør det ikke selv. Det må være et "must", at vi beholder realismen, på højste niveu. Siter
Oddmund Karlsen Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 jo du har vel rett i det at du kan fjerne helt i config options,men det finns da så mye andre freeware addons der flyvertinner preiker....FsPassenger er litt for dyrt til å brukes til bare det Siter
Steinar Bakke. Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hva er det egentlig som gjør at mann blir utestengt fra serveren,.??? EN TING ER SIKKERT JEG HAR IKKE FORBRØTTE MEG PÅ NOEN MÅTE,derfor ønsker jeg et svar på det,av Den som eier eller driver denne serveren. Serijøsitet finnes ikke lengere her,det har vi merket, vi som har hatt Flightsim.no som et fast holdepungt i de senere år,har sett hvordan utviklingen har gått. Press oss ikke ut, vi som ønsker seriøsitet. La oss heller hjelpe di som,prøver å ødelegge hobbyen,om å forstå, at fly(gning) er ikke bare et objekt man setter se i og drar til vers. Siter
Oddvar Kristoffersen Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Det samme lurer jeg på. Er riktig nok ny på dette området så jeg kan helt sikkert ha gjort noe feil, men å bli utestenkt er vel litt drastisk. Man lærer jo ikke av feilene sine med ikke å få prøvd. Er ikke noen ungdom heller man kan si godt voksen. Oddvar Kristoffersen Siter
Oddmund Karlsen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det samme lurer jeg på. Er riktig nok ny på dette området så jeg kan helt sikkert ha gjort noe feil, men å bli utestenkt er vel litt drastisk. Man lærer jo ikke av feilene sine med ikke å få prøvd. Er ikke noen ungdom heller man kan si godt voksen. Oddvar Kristoffersen Har fra tid til annen hatt problemer med å kome meg inn på serveren jeg også. Om det skylles kapasitetsproblemer på serveren,eller om det er noen som er inne på serveren som har stengte porter og av den grunn holder andre ute er ikke godt å si. Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hvis noen inne på serveren har på brannmur så kan det føre til at andre ikke får logget på. I tillegg så er vel ikke fs.no serveren verdens mest kapable da.. Siter
Thomas Svart Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Vi fra WEA/F har fået nok af flightsim.no og har startet egen server.. her er der ikke nogen problemer, vi banner alle der ødelægger andres flyvninger... Vi har sendt vores ban-liste til Flightsim.no, både med navn og IP.. men vi har ikke fået noget tilbage som ellers var en aftale... Flightsim.no er kun for newbies nu ... Heldighvis lever weaf.dk i bedste velgående. og alle er velkomne til at flyve med... [color:"red"] MEN VI HAR REGLER [/color] Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg finner ikke engang FS.no- serveren - og har ikke gjort det på flere uker. Fant WEAF-serveren med en gang. Man flyr der man finner server - enkelt og greit Tjo tjo! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 FS HostSpy er jo ett flott program til å finne servere. Siter
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Fløy på Vatsim i helga og det var faktisk noen som dreiv og kødda der også! Har bilde av vandalaene som prøvde å få meg til å crashe ved å stille seg på RW på min finale og slewe etter meg! Noe som var høyst irriterende! Har bilde av en av de! Ble rett og slett forbanna! Siter
Alexander Bakke Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jepp.. sånne folk skulle man ha fratatt internett og FS2004. Virker som de er i slekt med terrorister, skal liksom drive å krasje i alt se ser ut som beveger på seg. Lattelig... ban dem Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.