Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen!

Etter hva jeg har hørt så er det planlagt et Gardermoen Flyin på Søndag! Mulig at mine kilder tar feil [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] men uansett synes jeg det er på tide med litt ordentlig trafikk over østlandet.

Kom igjen alle Flightsimmere, det er tid for litt trafikk.

Uansett om det e Flyin eller ikke så ser jeg ikke noe morsommere enn å se mange fly rundt seg i luften og på bakken på Norges hovedflyplass.

Så ta med godt humør og flyene deres og still opp på Gardermoen på Søndag. Skulle regne med at trafikken skulle starte for alvor kl 21. Gleder meg i hvertfall til å controllere.

Vi sees!

Mange hilsner fra Mathias.

Skrevet

Hei, Mathias og alle andre!

De av dere som venter på Gardermoen flyin, må nok smøre dere med tålmodighet noen uker; dette flyinet er planlagt arrangert søndag 15.10.

Førstkommende søndag (17.09) er det igjen klart for group flight, denne gang returen Gran Canaria-Gardermoen (avgang kl. 18 norsk tid fra Gran Canaria).

Neste flyin blir søndag 24.09; Western Norway Flyin.

Men, når dette er sagt kommer det sannsynligvis til å være en del kontrollere online på søndag, så velkommen til alle piloter som ønsker å fly - både til/fra Gardermoen og ellers!

Med flyin-hilsen

-Frode

------------------

SATNOR3

Event Coordinator

http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway

Skrevet

Jaja.

Jeg får vel gi meg da. Så det blir om en måned.

Men uansett; Flyging online er jo like morsomt enten det er flyin eller ikke, så kom og logg en flytime eller tre.

Hilsen Mathias.

------------------

Often stationed at ENGM_TWR

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...