September 15, 200025 yr I dag fløy det 2 Italienske Starfightere over Bodø. De er med på en øvelse på Ørlandet og kom inn over Bodø en tur på formiddagen og fløy over igjen kl.1230 Det var et herlig syn,å eg minnes gåmal tid Per Steffen [Endret av Per Steffen 15-09-2000.]
September 15, 200025 yr Sikkert artig å se disse flyene igjen.Jeg hadde førstegangstjenesten ved Bodø flystasjon i 1973,--og var der da F-104G kom til Bodø.Nå er disse flyene stort sett bare å se på museum. ------------------ Per Bråtebæk
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.