Andreas F. Tollefsen Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg stod på bandøvinga i dag oppe ved Stovner da det kom en svær fugl over oss. Den passerte over Stovner ca 15.35 så landingstiden burde vel være rundt 15.45 +/-. Vil tro den kom fra soner mot SLB. Klarte ikke helt og se hva det var, kan ha vært noe russisk. To motors men så nesten ut som den hadde en kuppel foran lignende 747. Har ikke sett noe liknende før. Nå skal det også sies at det var søndag formiddag og formen etter helgen er noe skrantende, men merkelig fugl. De andre jeg stod sammen med reagerte også på at den var forholdsvis stor. Noen med mere info? Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Yep. Stemmer det. Er ikke så mange øvingsmuligheter i Oslo lenger. Byrådet i Oslo vil ikke satse på ungdomstilbud, og legger ned i hytt og pine... Bra satsing for og forebygge vold på gatene. Siter
David Gabrielsen Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Var medlem der selv, for 12-13 år siden! Kjempe bra tiltak! Har ikke info om flyet ditt desverre.. Siter
Martin Foss Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Kan ha vært fraktejumboen til Emirates som stod der i dag tidlig... Ja, faktisk. Fikk nesten sjokk da jeg kjørte forbi. Aner ikke hva den gjorde der. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Kan ha vært fraktejumboen til Emirates som stod der i dag tidlig HVA!! Emirates med Cargo B747 på engm!!!! Er det ei ny rute eller er det bare en engangsforetredelse? Siter
Martin Foss Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Antageligvis bare et engangstilfelle. Fant forøvrig ut at den dro ned til Gøteborg klokken ti i dag tidlig. Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Ok. Det kan ha vært det. Jeg så den i ganske skarp vinkel. Så det kan ha sett ut som det var 2 motorer på den bare. Men det var sikkert en 747 pga kuppelen. Siter
Glenn Bjørlo Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 767? Er den stor nok til å ha kunne gått for en 747? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.