Joachim Skjønberg Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hei. Jeg har tenkt meg Norge rundt i GA fly. Jeg vil sannsynligvis fly ett - to fly hele veien. Poenget er å besøke flest mulig flyplasser i Norge. Det blir ikke noe "første-mann" greier og tar flere uker sannsynligvis. Foreløpig er vi et par stykker. Noen flere? Informerer om turene her. Fly som flyr 100-150 kts er velkommne. Noen som har et oversiktskart over alle norske flyplasser? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Flyr ifra Flesland - Voss - Sogndal - Førde i allefall tror jeg, i kveld. På multiplayeren i 19-20 tiden. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Ta en titt her for inspirasjon. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Jeg så det, og ble såpass inspirert at jeg kommer til å fly LN-MTD tross for dårlig lydkort (skurrrr). Men du har ikke et kart over ALLE Norske lufthavner? Inkl. striper. Tror jeg kanskje flyr tidligere enn hva jeg sa. Orker ikke å informere om tidspunkter og leg's her. Stjeler noe av friheten =) de som er på MP ser sikkert LN-MTD. Skal se om jeg kommer meg på VATSIM også, sliter litt med oppkoblingen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Joda, jeg har kart over alle flyplassene som finnes i Norge, både de med og uten ICAO kode, men desverre har disse kartene "copyright" og jeg har derfor ikke lov til å kopiere de.. Følger med i AIP Norway og AFM Norway Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Jeg lurte på om noen hadde et ovesiktskart. Over hele Norge. Bruker de kartene fra AIP som ligger her på filbiblioteket Hva koster AIP Norge? Ikke CD versjonen Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Papirversjonen koster 700 kr første året hos Norsk Aero og da er oppdatering inkludert første året. Deretter betaler du 500 kr de påfølgende årene for oppdateringer. Permer ser du koster 80 kr stykket og du må ha 5 stk dersom du skal ha alt i permer. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Jeg fortsetter på VATSIM, i C182. Noen som har noen panelupdates for denne? Har kommet meg til Trondheim, skal østover mot Stordal før jeg flyr mot Ørland og Namsos. Tar Røros på returen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.