T. Paulsen Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ATC TRENING PÅ TORP FREDAG KVELD Starter klokken 20:00 lokal tid, og slutter cirka klokken 22:00. Petter kan ikke, for han skal tale i tunger. Kaffe og kaker til alle som kommer. Landingsavgiften for ALLE fly er fjernet denne dagen. Håper på noen fly. Veibeskrivelse til Torp: Ta til høyre av E-18 ved foksrød hvis du kommer ifra Oslo så er du inærheten. Siter
Kevin Pettersen Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hadde håpa på trening i morra jeg også men instruktören skal visst ut å fly. Men, jeg får logge på som OBS og kikke litt så jeg i alle fall får med meg noe. Siter
T. Paulsen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Ja...? Er det mørkt? TEMPO... Kom igjen. NU!!! Siter
T. Paulsen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Trenger masse trafikk på Torp. Kom igjen.. Gi meg et H******... Send hele verden til Torp. Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 jeg snakker av erfaring når jeg sier at det ikke er mye traffik på torp. skal prøve og kommer neste gang med charts og hele pakka. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.