Skrevet 9. februar 2005 19 år Hei alle flight-venner. Der er oppstået et "stort" problem, efter jeg er begyndt at ta video opp, av mine fly-ture...! Problemet er ikke, efter riktig god hjelp fra jer alle sammen, at jeg ikke kan ta opp. MEN.. at jeg ikke kan lave filerne om til Mpeg-filer...! Så jeg kan brende dem over på en CD, og vise min mor. ( f.eks...! ) Spørgsmålet er : Hvordan laver man Windows Media filer ( lavet i movie maker ) om til Mpeg-filer....? Så de kan brendes over, og vises på "vanlig" avspiller...! På forhånd mange takk, for ALLE svar. PS. Jeg har prøvet med >ULEAD Video Studio<, men det virker ikke... Vil helst ikke bruke over 1.000,- "spend" på "bare" at konvaterer, ok !
Skrevet 10. februar 2005 19 år Kan jo ta filen inn i Pinnacle Studio DV9 f.eks, det kan du få til 500NOK sånn ca. Så brenner du den ut på dvd/vcd/s-vcd eller lager filmen som .avi/.mpeg osv.
Skrevet 10. februar 2005 19 år All Video Converter til 29 dollar kan også konvertere fra WMV til MPEG2 som kan brennes rett på en DVD.
Skrevet 11. februar 2005 19 år Forfatter Er der andre der har gode foreslag ...!..? Det må MEGET gerne være free-vare. Ikke fordi jeg ikke vil innvistere i et pogram, men jeg skal "kun" bruke det til at konvatere med.... Er åpen for ALLE gode forslag.. På forhånd, mange takk
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.