Gjest Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hei alle sammen Ikveld skal jeg ha trening på VATSIM (ATC trening) Dette er en trening, så jeg må nesten lære meg forskjellige ting En av de tingene jeg ønsker ikveld er VFR trafikk! Jeg har aldri håndtert et VFR fly på VATSIM før, så jeg er ganske spent på hvordan det går selv! Skal prøve mitt beste uansett Men som sagt, litt VFR trafikk er ønskelig! EDIT: Jeg sitter ENGM_V_APP. Starter opp 19:00, så sitter jeg til rundt 21:00. mvh Håvard S. Siter
Christian Sager Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Kan bare tilføye at grunnen til sen beskjed er; jeg fikk kansellerte planer for kvelden, og har da tid til dette;) Gardermoen som alltid er treningsplass! Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ikke for å blande meg inn her.. men hvordan oppmerksomhet/oppfølging vil studenten få hvis instruktøren skal yte ATC som Oslo Control? Bare et hint Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.