Joachim Skjønberg Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det verste jeg har opplevd... Fikk høre at noen logget seg på TS med mitt navn i kveld og begynte å vræle eller noe... Går det ann å oppføre seg litt? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 You're not alone.. skjedd et par ganger her også. Siter
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 skulle vært slik at callsign var reg sammen med regnr og navn så ingen kunne fake at de er noen de ikke er Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Ja, ok. FÅr håpe det ikke gjentar seg Håper at folk hørte at det ikke var meg da, men jeje. Skal fortsette på Bergen - Malaga i dag. Flydd LN-MTD siden lenge før jul, og har stått på Schipol i over en mnd... Dyrt med en timepris på 690+ kr. Nå får min nederlandske venn overta MTD'en og fly den tilbake til ENBR, mens jeg fortsetter til Brussel i en flott Diamond katana, DA-20. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.