Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er det vell ikke altfor lenge igjen til Squawkbox 3 og Fsinn kommer ut "", men hva tror du du kommer til å velge? Squawkbox3 eller Fsinn Stem her!

Skrevet

FSInn har jeg veldig bra erfaring med ""

Men synes det er litt vanskelig å stemme når vi ikke helt vet hvordan Squawkbox 3 blir ""

Skrevet
FSInn har jeg veldig bra erfaring med ""

Men synes det er litt vanskelig å stemme når vi ikke helt vet hvordan Squawkbox 3 blir ""

Er derfor jeg skrev hva du tror du kommer til å velge ""

Skrevet

Jeg tror at det kommer mye til å avhenge av hvem som kommer først, så vidt jeg har fått med meg er det kun SB3 som er kommet til RC-stadiet, og dermed ligger den først i løypen. Om SB3 kommer først ut tror jeg mange vil bruke denne, og en god del vil vegre seg for å sette seg inn i et program til, og dermed vil de utsette eller la være å sette seg inn i FsInn, motsatt gjelder om FsInn kommer ut først. Personlig kommer jeg til å prøve begge programmene før jeg avgjør hvilket program jeg ønsker å benytte

Skrevet

Jeg tror personlig at vatsim forsinker "godkjennelsesprosessen" av fsinn bevist. For vatsim er det et nederlag for "vatsims ære" hvis fsinn som er utviklet av noen som ikke er engasjert av vatsim kommer ut først og sb blir stillt i skyggen. SB3 kommer antakeligvis ut først.. Er mer usikker på framtiden til fsinn. Etter det jeg har lest om SB3 virker det som om fsinn er bedre en sb3 (!!)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...