O85_ Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Ja, nå er det vell ikke altfor lenge igjen til Squawkbox 3 og Fsinn kommer ut , men hva tror du du kommer til å velge? Squawkbox3 eller Fsinn Stem her! Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Er ikke sikker jeg Kansje bruke begge Siter
Gjest Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 FSInn har jeg veldig bra erfaring med Men synes det er litt vanskelig å stemme når vi ikke helt vet hvordan Squawkbox 3 blir Siter
O85_ Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 FSInn har jeg veldig bra erfaring med Men synes det er litt vanskelig å stemme når vi ikke helt vet hvordan Squawkbox 3 blir Er derfor jeg skrev hva du tror du kommer til å velge Siter
Arild Oldervoll Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg tror at det kommer mye til å avhenge av hvem som kommer først, så vidt jeg har fått med meg er det kun SB3 som er kommet til RC-stadiet, og dermed ligger den først i løypen. Om SB3 kommer først ut tror jeg mange vil bruke denne, og en god del vil vegre seg for å sette seg inn i et program til, og dermed vil de utsette eller la være å sette seg inn i FsInn, motsatt gjelder om FsInn kommer ut først. Personlig kommer jeg til å prøve begge programmene før jeg avgjør hvilket program jeg ønsker å benytte Siter
Daniel Eliassen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg tror personlig at vatsim forsinker "godkjennelsesprosessen" av fsinn bevist. For vatsim er det et nederlag for "vatsims ære" hvis fsinn som er utviklet av noen som ikke er engasjert av vatsim kommer ut først og sb blir stillt i skyggen. SB3 kommer antakeligvis ut først.. Er mer usikker på framtiden til fsinn. Etter det jeg har lest om SB3 virker det som om fsinn er bedre en sb3 (!!) Siter
Stig Sandnes Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Skal du ikke se bort ifra, for selve VATSIM-folka ekke helt gode i toppen... noen av de i alle fall. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.