Andreas F. Tollefsen Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Siterer fra hjemmesiden til Squawkbox3: February 06, 2005 Release Candidate! The RC1 build of SquawkBox was just released to testers. Release candidate builds differ from betas in that no changes will be made unless a further critical error is found during testing. So barring any major problems all that remains is for VATSIM to grant approval to SquawkBox 3 and for me to finish up the final holes in the documentation. Thank you all for your continued patience--it shouldn't be much longer until release now. Rest assured that everything is being done by all parties involved to get SB3 out as soon as possible. Da er det ikke lenge igjen forhåpentligvis. Siter
T. Paulsen Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Hmmmm. Ja kanskje det skjer noe nå da. Tror det ikke før jeg ser det da men. Jeg har samme oppfatning som en annen på dette forumet jeg da men. Det blir nok fort Jul og Påske 2006 før vi ser noe til SB3 tror jeg da men. Siter
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Og da støttes den lenger ikke av FS2006... igang igjen.. hehe! Siter
Gjest Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Men så er det ikke så veldig sikkert at FS2006 kommer ut heller da.... Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Hvor har du dine kilder du da? Siter
Gjest Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Ta et søk du Om FS2006 kommer ut har blitt diskutert her på forumet noen ganger før Siter
Daniel Eliassen Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Ta et søk du Om FS2006 kommer ut har blitt diskutert her på forumet noen ganger før Nå annonserte trossalt msfs ledige stillinger for bare noen dager siden..! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.