Stian Haabeth Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hei... Jeg har headset og høytalerer og et lydkort. Jeg bare lurer på om det går og ha lyd fra flyet osv. på Flight simulator i høytalerene og Teamspeak inne i headsettet når jeg flyr online? Det hadde vore litt greit å slippe støyen fra flyet osv i ørene mens ATC snakker til meg. Går dette an? [color:"blue"] [/color] [color:"blue"] [/color] [color:"white"] [/color] Siter
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Et annet alternativ er å bruke to lydkort. Om du er av de som har et lydkort i tillegg til et integrert på hovedkortet kan du benytte et av disse. Siter
Gjest A. H. Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Er det mulig å få samme lyd på begge lydkorta samtidig? Lydkort 1: Koblet til stereoanlegg. Lydkort 2: Koblet til med headset og mic. For tiden hører jeg meg selv kun i lydkort 2. Er det mulig å få inn wave lyden der også og ikke bare mic? Evt. omvendt at jeg får inn mic fra lydkort 2 til lydkort 1. Enkelt og greit, lik lyd ut på lydkort 1 og 2 samtidig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.