Gjest Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hei alle sammen På Søndag kl. 19:00 - 21:00 skal jeg ha trening på VATSIM! Det er ENGM_V_TWR som jeg tar, men ENGM_V_APP kommer også online! Noen som kan sitte ENOS_V_CTR også? Bare flott hvis trafikk kommer! Jeg ser frem til oppmøte, og gleder meg! Ha en riktig god helg alle sammen mvh Håvard Solberg Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hvis ikke sqawkbox disconnecter meg så kommer jeg Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Men det er en ting til dere som kommer til ENGM: Dette er en trening, så beklager hvis det skjer noen små feil Men også en ting til: Jeg føler at jeg ikke er helt sikker på inbound trafikk Så hvis dere vurderer om dere skal starte fra ENGM, eller om dere skal fly til ENGM.... så er det fint hvis dere flyr TIL ENGM Ha en fortsatt god helg, regner med trafikk på Søndagen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.