Fredrik Bjørnebekk Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 hei.. er det noe interesse for det ikveld? kunne godt tenke meg og sitte men da må jeg vite at det kommer noen. mvh. Fredrik Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 føler meg ikke klar for ctr. håper noen andre tar den og engm kanksje? vil heslt ha 2 flyplasser jeg kjenner sånn passe og ikke må laste ned masse nye kart. men skrik ut hvis noen vil ha enos så kommer nok jeg og. Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 da er enos oppe edit: ta gm da vel Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 da kommer ento/enry på straks skal bare finne frem kart osv. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Nå er ENOS oppe... veldig lite trafikk. Bare to nybegynnere som babler i vei. Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 var ikke mye traffik igår. fikk in LN-MHB(chopper) og det var jo ikke så mye og skryte av.kommer kanskje på til søndagen også. da vil jeg også dekke geitryggen.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.