Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kan sige mig hvilke destinationer SAS flyver til ( udover Chicago fra København )med deres B767-300ER ?

På forhånd tak...

Mvh. Michael

Skrevet

Fra Oslo flyr de til New York. Fra København til Seattle og Bankok / Singapor(e). Det er sikker flere destinasjoner som andre vet om !

Skrevet

SAS bruker 767 som nevnt fra Oslo til Newark, og fra Stockholm til Newark og Chicago.

Men de fleste går fra København, i tillegg til de nevnte flyr 767 til Tokyo, Beijing, Delhi, Grønland, London og Paris.

...og Newark selvfølgelig, flere ganger daglig.

[Endret av Helge Bø 12-09-2000.]

Skrevet

Hei!

Har noen SAS' Boeing 767-300ER ruter i Europa fra Kastrup, EKCH: EGLL, EDDF, LFPG. I tillegg vet jeg at de flyr med dem fra EKCH til Seattle (KSEA), Bankok (BKK), Chicago (KORD), Newark, Tokyo (RJJA)

mvh

Erik Olstad

Skrevet

SAS bruker 763 til London - Heathrow(EGLL). Om det er daglig vet jeg ikke, men den brukes ihvertfall. Sete konfigurasjonen er laget for Europa.

------------------

Mvh

Rune

Skrevet

Med mindre at ruten er nedlagt for nylig, så flyver SAS også København-Osaka med 767-300.

Desuden læste jeg for nylig at en ny rute, København-Shanghai var på vej. Kan nogen bekræfte det?

Mvh

Thomas Nielsen

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …