Johnny Nyhammer Skrevet 11. september 2000 Skrevet 11. september 2000 Søndag 10/9 ble det i regi av VACC Norway arrangert Group Flight fra Gardermoen til Gando-flyplassen på Las Palmas (Gran Canaria) Det var desverre dårlig oppslutning. Vi var 4 fly i utgangspunktet, men etter passering Kristiansand var det bare Frode Meland Strand og undertegnede tilbake. Vi tok av fra Gardermoen ca. kl.18.15 og landet på Gando ca. kl.22.50 Vi hadde medvind på nesten hele turen og pga. av det, holdt vi god fart og sparte mye drivstoff. Vi fløy fra Gardermoen via Skien og Kristiansand direkte til London. Videre over den Engelske kanal og Normandie, så over Biscaya bukten og krysset over Spania for så å gå ut i Atlanteren videre mot Canarieøyene. Over deler av Atlanteren kjørte vi i 4 x sim. Vi forholdt oss til 4 forskjellige ATC på turen. Jeg synes at dette var en veldig artig og lærerik tur. Og vil anbefale mange flere å være med på søndag den 17/9. Da flyr vi nemlig tilbake til Gardermoen. Starter fra Gando-flyplassen kl.18.00. VEL MØTT! Mvh. Johnny Nyhammer [Endret av Johnny Nyhammer 11-09-2000.] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 11. september 2000 Skrevet 11. september 2000 Hei igjen. Jeg var en av de fire som skulle starte, men desverre så fikk jeg strømbrudd like før avgang så det ble med forsøket. Fikk ikke datan opp å gå igjen før langt utpå kvelden. Men vær sikker, jeg skal fly ned slik at jeg kan være med på tilbaketuren. einar/VBX114 Siter
Eirik Loken Skrevet 12. september 2000 Skrevet 12. september 2000 Hei igjen Johnny Satt på flyet fra Oslo til Bodø mens dere fløy - skal prøve å rekke returen - sikkert gøy. Kan du sende over en flightplan (eirkloken@c2i.net) med de nav.punktene som brukes. Skal vi bruke våre Virgin 747-400 på retur ? So long Eirik SK 777 Siter
Erik Olstad Skrevet 12. september 2000 Skrevet 12. september 2000 Siden det var jeg som fåreslo hele ideen, var jeg ironisk nok ikke med. Hadde egentlig tenkt å bli med, men kunne ikke... [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/frown.gif[/image] Vil bare si at jeg kommer på søndag!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.