Christopher Landmark Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Har lastet ned programmet, men vet ikke hvordan jeg skal logge meg på når jeg flyr multimpayer via flightsim. Noen som kan hjelpe? Siter
Dag Johansen Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har ingen Teamspeakserver på MP serveren.... Siter
Christopher Landmark Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Når andre snakker om Teamspeak hele tiden. Hvor i alle dager skal jeg koble meg opp da? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Teamspeak bruker vi bl.a. når vi flyr på FSInn . Siter
Christopher Landmark Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Ok. Funnet den og logget meg på. Hvordan kan jeg høre og kommunisere? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Dersom du har lastet ned og installert FSInn fra www.mcdu.com bruker du FSFDT FSInn Betatest server som voicekanal. Passordet til denne er fsfdtfsinn. Men det er ikke noe i veien for å lage en kanal på Teamspeak og bruke denne som kommunikasjon på MP-serveren da Teamspeak er et "standalone" prateprogram (dette vil vel fungere Dag?). Det mest vanlige på MP-serveren er likevel chat med tekst. En annen og mer realistisk måte å fly online på er VATSIM og da bruker vi AVC som voicekanal. Denne kan ikke brukes utenom VATSIM (så langt jeg vet ). Lurer du på hva VATSIM og AVC er, så ta et søk på VATSIM-forumet. Siter
Christopher Landmark Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Problemet mitt med å "lage" en egen kanal på TS er at jeg vet ikke hvordan den skal konfigureres. Har forsøkt noen forskjellige metoder, men får det ikke til. Kan noen hjelpe? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Så lenge du klarer å kople deg til Teamspeak er det enkelt å lage en voicekanal. Velg Channel og Create channel. Så er det bare å gi denne et navn og trykke OK... eller hva det står. Dermed er kanalen opprettet og du blir automatisk koplet til denne kanalen som vert med de rettigheter dette gir. Dersom du fortsatt ikke får dette til så ta kontakt på MSN så slipper vi en altfor lang tråd her. (wif112@hotmail.com) Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har ingen Teamspeakserver på MP serveren.... vet at dette er blitt stilt før. men hvorfor kan du ikke starte TS på fs.no sin server hadde vært veldig bra. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 80.203.200.146 er den IP'en som brukes for ATC kommunikasjon. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.