Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Fant en ganske morsom avisnotis i Aftenposten, og fikk lyst til å dele den med dere ""

-----------------------------------------------------------------------

-Unnskjyld, men hva heter dette flyselskapet?

Jeg var på ferie på Sunny Beach i Bulgaria, og skulle ta et fly til Istanbul. Et bittelite propellfly

Flyvertinnen tok røyken ut av munnen, og sa surt: - It`s called Lucky Flight. It`s trash

Så la hun til at flyet sannsynligvis ikke besto av en eneste orginal del. I en time virket bare den ene motoren, og temperaturen inne i flyet vekslet mellom 5 og 30 varmegrader. Den lille tryggheten med luftmasker over hodet ble fort knust. Flyvertinnen kom trillende inn med en diger oksygenbeholder som vi skulle dele på - hvis det oppsto problemer

Mange av dere har nå kjøpt billetter til verdens største land, Syden, og reisebyråene forteller om fulle fly. Dere burde kanskje vurdere å avbestille turen

Oslo - Sofia

-Vi har nødutganger her, her, her, her, her, her og her, opplyste flyvertinnen på Balkan Airs maskin

Flyet var lappet sammen både innvendig og utvendig, men flyvertinnene visste hva de skulle gjøre med nervøse passasjerer. Spriten ble servert i tolitersflasker, og flygeren fløy som om han hadde en egen dunk i cockpiten

Köln - Zürich

-Flyet deres har dessverre tekniske problemer, sa flyvertinnen hos Lufthansa

Etter fem timer tok flyet av. To minutter senere hørte vi et enormt smell. Flyet snudde umiddelbart

-Vi har fortsatt tekniske problemer, og er nødt til å returnere, kom det over høytaleren

Neste stopp: Hard asfalt. Etter fem timer og fem minutter landet vi i Köln igjen

-Velkommen tilbake til Köln flyplass. Vi takker for at dere valgte Lufthansa, og ønsker dere en god dag, sa en munter flyvertinne

København - Moskva

Jeg liker ikke å gå på do i fly, men det er vanskelig å knipe igjen hele veien fra København til Moskva. I litt kraftig turbulens svinger plutselig speilet utover, og jeg stirrer inn på hundrevis av ledninger. Her hadde jeg kanskje trengt en øks for å få flyet til å kræsje. Jeg ga beskjed til en flyvertinne, og plutselig var jeg omringet av fire flyvertinner og en flyger som skrek i munnen på hverandre. Jeg ble geleidet til setet.

-Alt er i skjønneste orden, sa en flyvertinne og ga meg et glass vin

Agadir - Marrakech

-Røyking er strengt forbudt på grunn av sikkerheten, sa flyvertinnen og tente seg en røyk bak forhenget. Hun gikk deretter inn til pilotene, som satt med en hånd på styrespaken og dampet med den andre hele veien til Atlasfjellene. Heia Royal Air Maroc!

Noen som skal avbestille turen? Helst dere som skal til Grand Canaria i midten av februar. Det er jo umulig å få billett

--------------------------------------------------------------------------

Er det bare meg, eller er dette utrolig morsomme historier? ""

Håper dere hadde en fin lesing "" Ha en riktig god uke (helg er bedre...)

Skrevet

Joda, alle historiene er "real"! "" Ingen "fantasi" dette!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …