Skrevet 1. februar 2005 19 år Sad og skulle til at male en B757-200 fra Projekt Opensky ved hjælp af deres paintkit. Her så jeg så at der både var en 3 og 4 udgangs version. Det satte min nysgerrighed på en prøve. Jeg gik ind på airliners.net, og fandt en masse billeder af B757-200, og så at der cirka var halvt af hver version. Måske en tilfældighed, men alle de amerikanske selskaber havde 3 døre, og f.eks. de britiske selskaber havde alle 4 døre. Kan nogen forklare mig hvad forskellen er? Tænker her på om det måske er, hvor mange toiletter der er ombord, årgang, eller måske nogle landes lovgivning eller andet....? Kan nogen hjælpe mig med en forklaring?
Skrevet 1. februar 2005 19 år Det stemmer det der, er en valgmulighet Boeing har gitt kundene på B757, og B767 (tror jeg.) Hvorfor de amerikanske selskapene stort sett har valgt tre dører og motsatt med andre selskaper har jeg ikke noe svar på, men har sikkert med seteplassering/-antall+++
Skrevet 3. februar 2005 19 år Forfatter tak til Michael for hans svar til mit spørgsmål. Havde dog nok håbet på en lidt mere detaljeret forklaring, så hvis der er nogen som kan forklare lidt nærmere hvad forskellen er, må de meget gerne forklare det her.
Skrevet 3. februar 2005 19 år Så vidt jeg husker er har det noe med hvor mange "klasser" de enkelte selskapene opererer med. Dem med 4 dører har flere "klasser", galleys, toaletter etc. Husker ikke helt.. M
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.