January 29, 200521 yr Noen som har hørt litt rykter rundt denne nye simultaoren til Microsoft? Vi har FS2004 og med masse freewere/payware er jo FS2004 en drøm. Men jeg lurer litt på om en ny versjon kommer en gang i fremtiden? Jeg tror noen har diskutert dette før, men tar det opp igjen... Jeg hadde håpet på at vi kunne kanskje få litt infomasjon om den nye simultaoren? Noen som vet og har noen linker der det står en liten tekst om det? Jeg er med på å diskutere dette Kom med noen om dere vet. God Lørdags kveld videre
January 29, 200521 yr Så du fant heller ingenting bedre å gjøre en lørdagskveld enn å sitte foran PC'n? Selv har jeg tenkt å ta en tur med X-Plane... Uansett, skal Microsoft følge tradisjonen fra de seneste årene, kommer vi til å ha FS2006 i juli/august i år.
January 29, 200521 yr Author Så du fant heller ingenting bedre å gjøre en lørdagskveld enn å sitte foran PC'n? Nei, jeg har altså sittet og vært barnevakt for tre små unger med min kjærste og sitter derfor alene og har det koselig med en liten drink. Så derfor tenke jeg kunne slå meg litt løs på Pc. Ha en fin tur i X-plane. Og Jørgen, det stemmer, den info har jeg vært borte i
January 30, 200521 yr Blir det forandringer i menu en? Og hva blir forandret? Det tror jeg ikke der er nogen her der kan svare på. Kort og godt: Vi ved ingenting... endnu!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.