Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, satt nettopp ENOS_CTR, og en annen satt ENGM_TWR. Det som da skjer er at en annen logger på som ENGM_TWR, samme nic, og gir seg ut for å være den andre TWR`en ""

Det nye tårnet er useriøst, og banner på chatten, samt at han ber fly om å returnere til gaten grunnet at flyplassen er stengt...

Hva skal man gjøre med disse? Det er noen som liker ATC på MP, og noen som liker å sitte det...hva er poenget med å ødelegge på denne måten? Å gi seg ut for å være noe annet enn de er er rett og slett.... ""

Nå får jeg bare gå gjennom alt styret for å logge på VATSIM likevel.

Sånn, ferdig.

Skrevet

Nå har det seg vel slik at dette har vert oppe utallige ganger før.

jeg flyver ikke på Multiplayer, men må svare på dette.

Det har vel blitt sagt før her inne at ATC IKKE skal være på multiplayer.

Multiplayer er for de som ikke ønsker ATC, og som kanskje ikke gjør like mye utav det som de som flyver på Vatsim eller Ivao.

Kanskje pilotene der ønsker å fly uten å sette seg inn i alle prosedyrer? kanskje ikke alle vil fly SID/STAR og slikt?

Vel vel, mitt råd nok engang.

Til dere som vil sitte ATC: Kom gjerne på Vatsim eller Ivao, der får man opplæring og det er faktisk ganske morsomt.

Til alle piloter som vil ha ATC: Dere også er mer enn velkommen på Vatsim eller Ivao. Vi biter ikke hodet av dere.

Til alle piloter som IKKE vil ha ATC: fortsett på multiplayer. Det er sikkert morsomt det.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...