Skrevet 25. januar 2005 20 år Jeg fikk NESTEN et nytt favorittselskap.. men favorittselskapene mine er de som er "store" Northwest, United, British Airways, American Airlines osv.. Men nok om det, flott Coast Air! Jeg er sikker at vi får denne painten til FS innen kort tid Håper det er noen "proff" paintere som kan painte denne til Flight1 ATR..
Skrevet 25. januar 2005 20 år Jeg fikk NESTEN et nytt favorittselskap.. men favorittselskapene mine er de som er "store" Northwest, United, British Airways, American Airlines osv.. Men nok om det, flott Coast Air! Jeg er sikker at vi får denne painten til FS innen kort tid Håper det er noen "proff" paintere som kan painte denne til Flight1 ATR.. Det er allerede på vei god vei og nesten ferdig, bilder etterpå
Skrevet 25. januar 2005 20 år http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=315046&an=0&page=0#315046
Skrevet 25. januar 2005 20 år Coast Air har virkelig gjort det! Kan ikke si det samme om SAS/Braathens nei..
Skrevet 25. januar 2005 20 år Veldig, veeeldig bra den der ! Ps: er det en Svenske som lagd designen ?
Skrevet 24. mars 2005 19 år Hehe, jeg låner denne igjen. Malaysian Special Livery Noen som vil painte denne ?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.