Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

O-Høj, allesammen !

Efter en lang "stille-periode" med FS, er "vi" startet fult opp igen. Med nye drømme og intensjoner....! ""

Efter at ha seet så mange flotte FS-video'er, er jeg også begyndt med at lage litt sådant.

(Screen er flott og godt, men "levende" bilder er sgu noget andet..! "" )

Mit spørgsmål er: Hvor laster dere opp filerne, når de er store?

Jeg har selv kun >HOME.no<, og der kan jeg ikke legge 5:25min på 34.9Mb inn!

Jeg er faktisk fryktelig fortvilet, for jeg har brukt MEGET lang tid, på at lage denne nye video.

( Men kan ikke dele den med nogen ! "" )

Hvis der er nogen "der ute", der gider at hjelpe meg , vil jeg være/BLIVE enormt lykkelig.... ""

PS. Den er laget med Fraps,og fylder 1.2Gb fra start. Men er "redigeret" i WMP, og fylder så "kun" 34.9Mb nu. ""

Håper på positive svar, og gode råd ""

På forhånd MANGE takk ! ""

Skrevet

Noen laster den opp her på FS.NO, noen kjøper seg domene.

Jeg har selv kjøpt domene nå med 1 GB plass på webhotellet, for skarve 29,- mnd.

Da har jeg i hensikt å legge ut bilder, og laste ut filmer som jeg har redigert sammen.

Men har da også tenkt å lage til noen DVD filer som du kan laste ned og se med f.eks Power DVD, og jeg skal arbeide med lyden slik at du før Dolby Digital 5.1 (surround) på surroundanlegget ditt på PCen. Hvis jeg i det hele tatt orker å arbeide såpass med det. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …