Martin Flikkeshaug Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Har funnet ut at det ikke går an å bruke ATC greiene på Flightsim multiplayer.. Hva må jeg bruke??? Siter
T. Paulsen Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Vatsim eller Ivao Atc som er i fs skal ikke virke når man flyr multiplayer. Real online atc får du på disse to linkene iallfall. Siter
Gjest Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 ATC Radar Screen fungerer på multiplayer ATC Radar Screen v5.0 Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Det hender jeg sitter ATC. Da foregår det hovedsakelig på TS, www.goteamspeak.com eller .org, eller chat om nødvendig. Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 noen som vet hvordan man får sett sid og star på atc radar screen v.5? Siter
Gjest Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 noen som vet hvordan man får sett sid og star på atc radar screen v.5? Det går ikke Da må du starte på VATSIM Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 starte på vatsim ja... skal ta euro test i løpet av uken... men er ganske teit når det er en funskjon som kan hvis sid/star så er det ingen lagt inn Siter
Jan Petter Hovland Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Det går ikke Da må du starte på VATSIM Hvis jeg forstår dere rett, så mener dere om ATC radar screen kan vise sid/star ruter på displayet? Joda, det går det, må bare laste ned en ekstra pakke (husker ikke hva den het, men tror den skal ligge på filbibloteket ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.