Jonas Mindt-Soot Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 mulig jeg er dum som en valnøtt.. men hva er FSinn... forsøkte ett søk på siden her men fant ikke noe svar... noen som kan svare? Siter
Glenn Bjørlo Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hvis jeg ikke er helt på bærtur, mener jeg det er et alternativ til squawkbok som ennå ikke er godkjent på vatsim. Det snakkes imidlertid om at dette i nær fremtid skal kunne brukes på vatsim. Siter
Martin Svarstad Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Det er korrekt, men det finnes en server hvor de som har lyst kan fly, med fsinn som programvare. Bare last ned programvaren så er du to taste trykk fra å være logga Siden du kan last ned fra husker jeg ikke, men den kommer antakeligvis med neste melding som blir posta... Siter
Ola Nordmann Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hva er forskjellen mellom SB og FSinn da? Siter
Martin Svarstad Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Se her så finner du alt du trenger å vite. Bare gå på linken som viser hvor du kan laste ned Fsinn så skal det stå alt du trenger å vite. PS: Posten er ganske gammel, men det gjør ikke noe. Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hva du kan gjøre med Fsinn,tja la oss si det slik at det fåregår det samme der som på Vatsim.Online flyving med andre Piloter,pluss at du har Atc der det er bemannet rundt om i verden. Ps:Fsinn er ett nytt software som holder på å bli testet ut for online flyving`og som forhåpentlig vis erstatter dagens tungvindt og til dels ustabile Sq box. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.