Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke du suspendert fra VATSIM?

Okei, jeg antar at du er det. Jeg vet ikke noe fakta her men svarer noe som kan vere realistisk:

På grunn av din oppførsel som førte til BAN på vatsim er det kanskje ikke ønsket at du skal kunne logge deg på et annet multiplayer nettverk til du har lært leksa di.

Dersom jeg er helt på jordet nå skal jeg ta skylden for det ""

Skrevet

du er HELT på jordet. For det første jeg har ikke flydd på flere evigheter siost var for 2uker siden da jeg drev litt med hangarskip langs norske kysten. VATSIM: Jeg er ikke bannet som pilot. På grunn av tull i systemet kan jeg ikke sitte ATC enda. Må ta ny teori test

Skrevet

Siden du spør her i stedet for å kontakte meg får jeg vel svare her:

Jeg fikk her om dagen denne beskjeden

På din server nå er det en kamikaze pilot som driver å kjører i andre, later som han bomber Oslo Plaza og lander og tar av når andre er på rullebanen.

PS: han kaller seg for "Osama"

Se forøvrig denne tråden

Når jeg så går inn i loggen og ser hvem denne "Osama" er finner jeg at han benytter din IP, og følgen er at den blir blokkert.

Skrevet

Vell Dag. Jeg har vel egentlig sendt inn flere meldinger om folk som irriterer seg på serveren. (dette som ATC) Logger på dagen etterpå... Samme karen igjen... Og så går det flere uker og karen er fortsatt ikke bannet. Og jeg mener og huske det at du har sagt at du ikke banener noen fra fs.no mp men da har jeg vist missforstått.

Skrevet

Det var egentlig bare fortjent PK, det er mange på MP som er DRITT LEI din oppførell og at du gir deg ut for å være andre... blandt annet har du utgitt deg for å være meg mens at du har vært kamikaze pilot. heldigvis var jeg der under et annet kallenavn! "" Kom tilbake når du er ferdig med tullet dit på serveren!!! ""

Skrevet

MSN gamezone Per-kristian. Det tror jeg er stedet for deg.

Å bli kastet ut ifra Vatsim er en ting, men å bli kastet ut ifr MP, så må du virkelig ha røret det godt til for deg selv.

Å leke selvmordspilot under callsign "Osama", så fortjener du mere enn bare buksevann.

Du er nødt til å begynne å skjærpe deg før du blir utestengt ifra alt på livstid.

Det nytter liksom ikke for deg å si at "Jaja. Blir jeg utestengt ifra Vatsim ol., så bare registrerer jeg meg under et annet navn på nytt". De fleste kjenner igjen stemmen din, så det funker liksom ikke det heller.

Det er liksom ikke så mange ting du kan gjøre lenger annet enn å skjærpe deg hvis du i det heletatt skal ha noe sted å fly online.

Jeg snakker på veiene av ting jeg vet Per Kristian, og jeg vet også at jeg snakker på veiene av enormt mange andre.

Skjærpings.......

Skrevet

Når skal du lære PKJ?? ""

Som det ble sagt over: MP til fs.no er det masse kødd på fra før av, og når man blir sperret fra den, da er du flink ""

Hvorfor er det så morsomt å "kamikazere" "" andre??

Er det ikke morsomt å fly "normalt" lenger?? Du har ingen grunn til å sutre hvis du gjør det PKJ, du fortjener det!

Du bør virkelig ha en annen oppførsel HVIS du kommer inn på VATSIM igjen.. ""

Har du en forklaring for hvorfor du gjør dette?? ""

Skrevet

Jeg må bare få si mitt:

Per-Kristian, som sagt ovenfor så har du rotet det godt til hvis du klarer å bli suspandert fra multiplayer serveren!

Du er rett og slett ikke moden nok til å foreta deg noe som helst som har med flygning å gjøre, jeg annbefaler deg å leke deg litt med AI-flyene, kanskje du i tillegg treffer en av de med pusegrepet ditt?

Makan til oppførsel og manglende modenhet på din alder har jeg aldri opplevd, du skaper deg selv fiender!

Skrevet
Hvorfor er det så morsomt å "kamikazere" "" andre??

Er det ikke morsomt å fly "normalt" lenger?? Du har ingen grunn til å sutre hvis du gjør det PKJ, du fortjener det!

Det er jo sagt og kjent at Norge huser terrorister og fremtidige terrorister. For all del håper jeg ikke PKJ bruker simulatoren til slik trening! ""

Nei, slik oppførsel er ikke holdbart, kom tilbake når du har lært noe ""

Skrevet

Per, er du terrorist? """"""

Ja, kom tilbake når du har OPPFØRSELEN er iorden ""

Men jeg tror at Per har fattet poenget nå, ikke noe mening i å bare si det samme om og om igjen """"

Skrevet

Sitat:

Jeg irriterer meg på sånn folk som kommer og styrter rett inni meg når jeg tar take off!!

Du dreiv no på å kræsjet i alle helikoptrene.

Du sa at: Jeg skal ta F-16 og kræsje i alle jeg ser! HAHHA!

Åge, Du Åge!! Det var når jeg nettopp hadde kjøpt meg fs9! det var jo for 2 år siden! """"""
Skrevet
+ for noen dager siden. DAG, se igjennom FSHOST'n, så finner du det;) Men du, på FS MP'n, sa du: Jeg har fått det fra tanten min... Da har du ikke kjøpt det..

Åge; kverulant, om han har kjøpt det eller fått det utgjør ikke noen forskjell! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...