Andreas Karlsen Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Når jeg skal sette Push-to talk ønsker jeg å bruke en knapp på Yoke'en til å aktivisere, men det er bare knapper på keyboard som går å programere inn. Kan noe hjelpe meg til å få løst mitt problem. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Går nok ikke med betalt og registrert FSUIPC heller Der er bare PTT for RW og AVC en mulighet, ikke TS. Siter
Gjest Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg får ikke til i AVC at en av knappene på yoken min skal være PTT knapp Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Dersom du har betalt for FSUIPC så er dette enkelt. Vi tar dette på MSN. Siter
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Du kan kanskje forandre oppsettet på stikka slik at en av knappene blir f.eks "crtl". Kan det på min.... Siter
Rune Barmark Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Eller om du har en Intellimouse Explorer kan du binde en knapp til Teamspeak rett på en musetast i den medfølgende programvaren for musa Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.