Skrevet 15. januar 2005 20 år Landingen er på Newcastle, la inn ny film i dag 16.01.2005 grunnet størrelse og en bedre landing. Landing EGNT Dere må ha Windows Media Player for å se filmen. Filen er på 5Mb Håper den faller i smak
Skrevet 15. januar 2005 20 år Det var en fin landing og en fin film! Ikke mye typisk nord-norsk vintervær der forresten. Det virket som om det var stille og rolig?
Skrevet 15. januar 2005 20 år Forfatter Jepp, du har rett i det, jeg fløy turen på en server og været var satt av serveren.
Skrevet 15. januar 2005 20 år Hei Tom Flott landing du utførte.og real nice med en streaming. bra gjort. Mvh Ivar Rasmussen
Skrevet 16. januar 2005 20 år Forfatter Du landa før terskel Den var vel hårfin tenker jeg.. he he men takk for all response og kritikk/ros... Håper jeg kan få litt tilbake meldiger, slik at landingen blir bedre med tiden... Det viser seg at folks meninger og råd, kan være med på å rette opp evt. feil.. Ellers var innfygningen ikke helt i glide slope, men det kommer seg....
Skrevet 16. januar 2005 20 år Eg synest at landinga på filmen på denne sida vart bra om eg skal sei det sjølv
Skrevet 16. januar 2005 20 år Forfatter Råbra Tom!! skulle ønske jeg var så god Det er du sikkert også Stian. Eg synest at landinga på filmen på denne sida vart bra om eg skal sei det sjølv Vel hva kan jeg si til dette annet en ENIG !!!! Kvalitet ikke sant.
Skrevet 16. januar 2005 20 år Forfatter På grunn av størrelse og bedre landing erstattet jeg filmen på nett. Kvaliteten på filmen er litt dårligere, men det er for at den skal gå raskere å laste ned/ se på... Håper den faller i smak... Landingen er foretatt i England på EGNT-Newcastle
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.