Bjørn Ramsland Skrevet 31. august 2000 Skrevet 31. august 2000 BattleCom serveren er for tiden nede, og jeg håper den kommer opp å kjøre så snart som mulig. Inntil videre må de av dere som ønsker å benytte voice gå sammen om å hoste en server (slik vi gjorde tidligere). Det lureste er selvfølgelig at den flygelderen som skal sitte lengst og dessuten har tilgang på tilstrekkelig båndbredde gjør dette. Bjørn Ramsland [Endret av Bjørn Ramsland 31-08-2000.] Siter
Dag Johansen Skrevet 1. september 2000 Skrevet 1. september 2000 Uffda - jeg har vært bortreist ett par dager og hadde ikke fått dette med meg. Jeg har feilmeldt dette nå og håper at ting ordner seg før helgen. ------------------ Dag Johansen Siter
Dag Johansen Skrevet 5. september 2000 Skrevet 5. september 2000 En liten statusrapport: Jeg har, som jeg skrev, feilmeldt dette. Når nå ingenting har skjedd til i dag forsøkte jeg å maile min kontakt hos Nextra. Nå viser det seg at mailboxen til vedkommende er full, og det tyder på at han har mye å gjøre. Jeg har også forsøkt med telefon uten å komme fram til han Jeg fortsetter å forsøke, og håper at ting ordner seg ganske raskt. ------------------ Dag Johansen Siter
Dag Johansen Skrevet 10. september 2000 Skrevet 10. september 2000 Nok en statusrapport: Etter mye om og men i telefonen klarte endelig noen i Nextra å finne ut at vedkommende er på ferie, men ingen kan si sikkert når han er tilbake. Jeg fortsetter derfor å forsøke å få fatt i han i morgen (Mandag), og jeg håper han er på plass da slik at vi får fikset dette. ------------------ Dag Johansen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.