Skrevet 11. januar 2005 20 år Sjekk denne linken... "Håper" att det skjer en alvorlig ulykke med det selskapet snart, så blir det kansje litt mer fokus på sikkerheten en å telle penger for mr. o rally... nettside
Skrevet 11. januar 2005 20 år ??? HÅPER at det skjer en ulykke ???!? Javel, den må du forklare for meg. Du "håper" kanskje at en av dine nærmeste er ombord også da eller ?
Skrevet 11. januar 2005 20 år Jeg for min del håper luftfartsmyndighetene i Irland kjenner sin besøkelsestid... uten tvil masse som er litt på kanten i Ryanair...
Skrevet 11. januar 2005 20 år Ingen ønsker seg ulykker,kansje synd at det det er det som må til for at vi somm mekanikere skal få lov å se litt mere på flyene enn vi får pr. i dag,får håpe EASA kansje kommer med retningslinjer FØR det skjer noe
Skrevet 11. januar 2005 20 år Det han mente, var vel at han ønsket seg en helt ufarlig, men skremmende nesten-ulykke for flyselskapet, til å tenke på sikkerheten...det er ikke vits i å vri på alt som blir sagt, det er ingen som ønsker å se flere omkomne mennesker nå.
Skrevet 11. januar 2005 20 år Han skrev jo alvorlig ulykke, legg merke til at det står alvorlig. En ufarlig ulykke er ikke det samme som en alvorlig ulykke i mine øyne ihvertfall.
Skrevet 11. januar 2005 20 år Forfatter La meg få forklare meg litt bedere... Somsakt ønsker jeg ikke att folk skal måtte dø i en ulykke med orallyair, men att det heller at det må skje en veldig alvorlig hendelse som får folk til å spørre segselv om det er en grei måte å drive buttikk ved å sette livene til dem som arbeider på flye, passasjerer og alle "oss" på bakken rundt omkring får å tjene enda mere penger... NEI!!! det syns IKKE jeg...
Skrevet 12. januar 2005 20 år Tja det virker som O'Leary skiter en lang marsj absolutt alt som heter sømmelige arbeidsforhold. Men faktum er at han vil fortsette å pushe limiten så lenge det er kunder til selskapet, britiske luftfartsmyndigheter vil nok knapt kunne skrape på overflaten i dette problemet. (hvordan skal de påse at crewet har vann? Eller kan de regulere hva en pilot må betale av sin egen opplæring?) Nei, for å vise hvor skapet skal stå, må kundene vise solidaritet: boikotte selskapet rett og slett. En uvanlig tanke? Forferdelig naivt sagt? Og om skiten går konkurs, ja da er det vel fortjent og de arbeidsforhold det her snakkes om vil jo da øyeblikkelig opphøre.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.