Skrevet 9. januar 2005 20 år Jaha, og hva er "the mission" ? Ta kontakt med fyren, så regner jeg med at du får vite det :-) -Morten-(uten ppl, med kamera)
Skrevet 9. januar 2005 20 år Sikkert, men jeg stusser litt på hva i alle dager man skal med bare en kameralinse. Jeg har forsåvidt bra linser, men det spørs også hva man legger i bra.
Skrevet 9. januar 2005 20 år i bra legger vi at du får høy oppløste bilder. med bra detaljer som ikke blir blury etc.
Skrevet 9. januar 2005 20 år Oppløsning har ingenting å gjøre med linsen. Men at bildene blir skarpe og fine har jo selvfølgelig mye med linsen å gjøre. Men det er vel gjerne lurt å etterlyse en med kamera også da, er jo vanskelig å ta bilder med bare linsen, eller ? Forøvrig tok jeg kontakt med MSN, men etter å ha sittet i 10 minutter uten å fått annet enn "ja" på spmet om det var vedkommende som etterlyste "pilot med kameralinse" og intet svar på spmet om "hva trenger du hjelp til" så ga jeg opp. Virker ikke som det er så interessant alikevell.
Skrevet 9. januar 2005 20 år du fikk diverse andre svar også. Istedenfor å komme med et slikt svar kan du vel heller bare si hva dere trenger en pilot med kamera til, det må jo være mye enklere. Snakk om å gjøre ting tungvint
Skrevet 9. januar 2005 20 år du fikk diverse andre svar også. Javel ? : 09.01.2005 12:43:20 Tarjei Asian Traders - var det du som etterlyser "pilot med god kameralinse" på fs.no ? 09.01.2005 12:43:29 Asian Traders - Tarjei ja 09.01.2005 12:43:41 Tarjei Asian Traders - hva er du trenger hjelp til ? Er alt som står i meldingsloggen her ihvertfall.
Skrevet 9. januar 2005 20 år du snakket med Erelnd. Det er jeg som leder prosjektet så det er meg du skal snakke med om sånne ting. denne posten her kom litt tidlig.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.