Skrevet 7. januar 2005 20 år Hei Jeg skal bestille 3-4 Flygrevyn fra "arkivet". Tenkte bare höre om det var noen mer som ville ha ? Jeg bestiller alt hjem til meg, dere förer over penger til min konto, så sender jeg gratis til dere. Det går nemlig ikke å bestille dette direkte til norge så de som savner noen nr, her er en fin sjanse.
Skrevet 7. januar 2005 20 år Du Timmy betaler Dell deg så dårlig at du må lure penger av oss Hvem stoler på en "halvSvenske" Send et til meg
Skrevet 8. januar 2005 20 år Forfatter Haha... ja ikke blir man rik av å jobbe i IT bransjen. (eller sende flygrevyn til Norge) Hvilket nr vil du ha ? Jeg kommer til å bestille: Nr 3 - 2002 (ARLANDA SPECIAL) Nr 7 - 2002 (TRAFIKFLYGET I FOKUS og FLYGUTBILDNING) Nr 6 - 2000 (TEST: B717-200) Nr 5 - 2000 (FLYGUTBILDNING 2000)
Skrevet 8. januar 2005 20 år Forfatter Okidoki. Sender den så fort jeg får den, skulle ta 1 uke eller så. PM du meg din adress ?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.