Skrevet 6. januar 2005 20 år En eller annen gang i morgen ettermiddag har jeg hørt. Jeg får høre nærmere i morgen tidlig, så kan si fra da.
Skrevet 6. januar 2005 20 år I hele 3 minutter klarte du å vente.. Det var da svært kamerat! Litt mer tolmod enn det må en vel lov til å ha!
Skrevet 7. januar 2005 20 år I hele 3 minutter klarte du å vente.. Det var da svært kamerat! Litt mer tolmod enn det må en vel lov til å ha! Han er med i 338 Sqn. det går ting FORT
Skrevet 7. januar 2005 20 år 22.10 i kveld. Men har de litt mer medvind på tur opp enn beregnet så kan det vel lønne seg å være der litt før hvis du skal være sikker på å få med deg landingen. Sist parkerte det ved hangar 2 på det militære området, og da er det litt vrient å få sett det på nært hold, hvis du da ikke kommer deg inn på miltært område, sånn som meg
Skrevet 7. januar 2005 20 år ja,ja. Da får jeg vel starte å løpe da... Og sånn i tilfelle jeg ikke skulle rekke det så håper jeg noen andre har kamera.
Skrevet 7. januar 2005 20 år ja,ja. Da får jeg vel starte å løpe da... Og sånn i tilfelle jeg ikke skulle rekke det så håper jeg noen andre har kamera. Løpe? Skal du løpe helt fra akershus eller? i såfall ønsker jeg deg god tur Har kamera men er ikke akkurat ideelle forhold å ta bilder i. Blåser som f*** og høljregner.
Skrevet 7. januar 2005 20 år Ringte nettopp tårnet og fikk til svar at Antonov'en tar av i morgen rundt kl 1100. Glemte selvsagt å spørre om eksakt landingstidspunkt i kveld (som jeg egentlig skulle spørre om ), men det er jo tross alt bedre lysforhold i morgen for den som ønsker å se den i lufta...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.