January 4, 200521 yr Hei, jeg og en venn av meg har tenkt og arrangere et flightsim LAN her i kr.sand. Vi vet om 3 som kommer, men er det flere i krsand området, eller hvis dere vil kommer fra arendal er jo det også greit, som kunne tenke seg og være med, dette vil skje innen kort tid og dato er suttet, 21-23 januar, høres dette greit ut? Ta kontakt hvis dere er inntresert...
January 4, 200521 yr man bør han en switsj hvis det er flere og er det bare to så kan du dra på biltema å kjøpe en krysset kabel til den nette sum av 54 KRONER
January 4, 200521 yr jeg har switch da...kan man forresten bruke trådløs router? har begge deler shø, hvordan setter man opp pcen da?
January 4, 200521 yr Man kan fint bruke trådløs router men man må ha nettverks kabel hvis du ikke har trådløs nettverks kort til alle. Du går inn på mine nettverkssteder også trykker man på installer et hjemmenettverk eller et lite kontorverk også annet også den øverste så kan du se om det virker HVIS du skjønte det
January 10, 200521 yr Author Så dårlig ut. Vet det er flere her som bor i Kr.Sand, er bare at med KANSKJE 3 så blir det ikkeno LAN liksom....