Skrevet 31. desember 2004 20 år Hvor ble det av tråden med JAL sine 7E7 (787) ? Har sökt etter alle mulige slags sökeord, men finner den ikke. Anyway. here it is: Continental Airlines beställer Boeing 7E7 Som första megabolag i USA beställer Continental Airlines 10 Boeing 7E7 Dreamliner till ett värde av drygt 10 miljarder SEK. 7E7 blir bolagets långdistansmaskin för interkontinentala flygningar. Leveranserna skall påbörjas om fem år. Med denna order han Boeings nya civila flygplan 66 fasta order och inklusive opioner 132 beställningar. Continental Airlines påbörjar i juni 2005 daglig trafik mellan Newark-flygplatsen i New York och Arlanda. Då flyger man med den äldre Boeing 757 med plats för knappt 200 passagerare. Boeing 7E7 i olika versioner kommer att ha plats för mellan 200 och 300 passagerare och kunna flyga upp till 1600 svenska mil och ha en flygtid utan landning på 18 timmar. Detta möjliggör flygningar från USA och Europa direkt till Australien och Nya Zealand.
Skrevet 1. januar 2005 20 år Ja blir den ikke fin... Denne linken til Boeing skulle virke...? Continental Orders 10 7E7-8 Dreamliners Selv om det blir noen år til håper jeg vi kan sette den inn på OSL. Flightene mellom EWR og OSL har som tidligere nevnt blitt en gullgruve for oss med godt belegg fra første dag. Vi får se... Dag
Skrevet 2. januar 2005 20 år Forfatter Den blir helt bankers den ! JAL bestillte vel mange 787 også ? Vietnam Airlines har bestilt 4 st 787 i dagerne også... ser ut som det går bra for Boeings nye super fly
Skrevet 2. januar 2005 20 år All Nippon Airways (fra Japan) har bestillt 50 nye B7E7! Det er jo helt sykt...
Skrevet 3. januar 2005 20 år All Nippon Airways (fra Japan) har bestillt 50 nye B7E7! Det er jo helt sykt... Bare vent til kineserene får fingeren ut av øra, da vil du vi nok få se en ordre som er enda større Er snakk om så mye som 80 maskiner, og så kommer jo gjerne opsjoner i tillegg...
Skrevet 3. januar 2005 20 år Ser ut som 787 har gode fremtider imøte Men Boeing fikk jo 88 mindre bestillinger enn det de hadde forventet i året 2004:( Får håpe at 2005 går bedre! Håper Continental Airlines setter inn 787 på KEWR-ENGM! Da har vi spottere et fly å ta bilde av Men en ulempe (jeg fikk høre dette av noen, så jeg kan ikke si noe sikkert) 1. En Boeing 757/767 pilot som skal bli pilot på 787, trenger 3 års utdanning for å fly denne typen Når A380 kommer ut, så sies det att det egentlig bare er en dobbel så stor A340 Så vi får håpe at de begynner treningen før flytypen før selskapet får den
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.