Skrevet 29. desember 2004 20 år Hei, de fleste har gjerne fått med seg at vi søkte hjelpere til rutene...Det skal ikke gi seg med det. Vår 737-Chief Operating Pilot, Eivin Stensø (BRA672) har sluttet med umiddelbar virkning... Derfor er stillingen ledig. Jobben innebærer: Drive flyskolen Lære pilotene å fly Svare på spørsmål om 737 Styre over flåten Lage flightplans Generelt +++ Du må ha nok erfaring med en 737 til å kunne fly en virkelig. Kjenne alle systemer og kunne lære det fra deg. Være kjent med regler for landene SAS/Braathens flyr gjennom, ha tid og være tålmodig. Jobben kan være tidkrevende og kjedelig innimellom. Du vil få full tilgang på admin siden, derfor vil vi ha litt informasjon om deg...slik at du ikke kan finne på noe tull og komme unna med det. Vi søker hvem som hels i aldersgruppen 11 - 156 år som kvalifiserer til dette. "Jobbintervjuer" vil holdes over nyttår, og har vi flere kandidater vil naturligvis den som kvalifiserer best til stillingen, få den. Håper på mange svar. Ta kontakt på joddle_bra691@msn Det holder ikke å bare svare her. God jul og godt nyttår! Mvh. Virtual SAS/Braathens
Skrevet 29. desember 2004 20 år Jeg tror du søker i feil forum, for det er så vidt jeg vet ingen her på forumet som har typerating på B737 eller er i nærheten av det. Og da ville i vertfall ikke jeg turd å sette meg i et fly med en slik person bak spakene
Skrevet 29. desember 2004 20 år Jeg tror du søker i feil forum, for det er så vidt jeg vet ingen her på forumet som har typerating på B737 eller er i nærheten av det. Og da ville i vertfall ikke jeg turd å sette meg i et fly med en slik person bak spakene Mvh. Virtual SAS/Braathens
Skrevet 29. desember 2004 20 år Du må ha nok erfaring med en 737 til å kunne fly en virkelig. Kjenne alle systemer og kunne lære det fra deg. Være kjent med regler for landene SAS/Braathens flyr gjennom, ha tid og være tålmodig. Hehe, er nok ikke særlig mange som kan fly en 737 real her på forumet, det finnes vel en eller to, men det spørs om dem er interessert i denne "stillingen". Jeg er flyger i virkeligheten, men jeg har slett ikke nok erfaring med en 737 til å kunne fly den virkelig. Jeg har faktisk ingen erfaring med 737 i virkeligheten i det hele tatt.
Skrevet 29. desember 2004 20 år Forfatter Neinei, misforstå meg riktig, men å kunne mye om 737 da. Bare for å få fram at du trenger litt kunnskaper
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.