Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Jeg får bare flydd offline...*sukk*.. har posta problemet mitt dusinvis av ganger før her.. men nå har jeg gitt opp *resignert*... har innfunnet med at jeg forblir flyvende rundt med AI trafikk ei stund... Intet nyttig innlegg det her.. bare for å få ut lagret frustrasjon Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 FS2004 eller 2002? 2004 er jo bare å skrive inn Ip adressen, navn, søke, joine. Siter
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 Fs2004 og jepps jeg har prøvd det uuutallige ganger.. Bruker XP pro med Norton Internet Security... Desverre så fryser FS seg når jeg prøver å koble meg til f.eks. FS.no sin mp server... Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 der problemet ligger Torbjørn Av med Internet Security. Vet det kan virke farlig men skal du komme deg på må den av Siter
Steinar Grindstein Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Du trenger nok ikke deaktivere NIS!! Holder nok om du åpner de rette portene og tilater FS å gå på nett. Siter
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Hvordan gjør jeg det?? noen som har en enkel oppskrift??? Siter
Carl Hammarlund Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jag kjør alltid med avaktiverad brandvægg. Har aldrig haft några problem då. Nær jag flyger på IVAO fungerar det inte om jag inte avaktiverar denna. Du kan ju testa att avaktivera hela brandvæggen først før du begynner å tulle med å åpne porter å slikt. Då vet du jo om det er der feilet ligger. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Tordbjørn, Ser du en liten grønn sirkel, med rutenett på høyre-sida, og "planet" på den andre? Høyreklikk og klikk Disable Siter
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Jeg prøvde det i går.. og jeg kom meg på FS serveren.. Men det går kanskje et halvt minutt så blir jeg "sparket" av... Hmm... Siter
Simen Stene Bjørke Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Problemet er dette virusprogrammet ja! Den sperrer porten til fligtsim så at du ikke kan spille mp! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hihi... Prøvde å koble meg på Flightsim.no sin i dag, og det kom: No connection. Så skrudde jeg av NIS(Norton Internet Security), og da gikk det:D Før har det gått uten å måtte gjøre det, men nå må jeg d Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg er bak 3 FireWaller... go kommer på hele tiden Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Oi oi Bjørn Frederich Hva nå? Jeg har faktisk 3 firewaller... 1 i modemet, en utenfor og en i routeren Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 hakke en dritt jeg.. ikke virusscan engang Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.